...KİTAP ARKASI...
"Seçkinler yetişkin erkek vampirlerdir. Gururlu, buyurgan, sahiplenici, güçlü, yoğun derecede çekici, inatçı, kibirli ve yakışıklıdırlar. Durumuna göre dünyadaki en harika erkek ya da aşağılığın teki olabilirler. Seçkinler bazen insan kadınları arzularlar. Bazen bu ilişkiler uzun süreli romantik ilişkilere döner. Ve bazen de bir Seçkin'le dişi insan arasında, bir vampir erkeğiyle dişisi arasındaki gibi ömür boyu süren bir tür ruh bağlanmadı oluşur."
Tutku dolu bu vampir hikayesiyle karanlığa kucak açın...
Alec Reynard, o bir Seçkin... O ve türü için, dünya büyük tehlikelerle dolu bir yer. Ruhunun karanlık kuyuları Alec'i ezmeye çalışırken o, yakalandığı hastalıktan kurtulmak ve gün ışığında yaşayabilmek için gizli tıbbi tedaviler görüyor.
Domini Lancer, vampirlere inanmayan bir ölümlü... Onun için vampirler sadece dedesinin anlattığı gece masallarından geçen, gerçekte var olmayan yaratıklar. Oysa dedesinin ona vampir hikayeleri anlatmasının bir nedeni var.
Alec ve Domini'yi bir araya getiren şey ise zihinlerinden geçen düşünceler... Bu düşünceleri takip ederek birbirlerinin hayatlarına giren Alec ve Domini'nin tutku ve macera dolu hikayesi bu kitapta sizleri bekliyor.
XXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: SUSAN SIZEMORE
Kapak Cinsi: KARTON
Yayın: NEMESİS YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 308
Basım yılı: 2012
Puan: 5/3
XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...KAN YANGINI, Alacakaranlık serisinden sonra kazandığım vampir hayranlığı nedeniyle okumak istediğim kitaplardan biri.
Domini, büyükbabası ile koruma şirketi işleten, psişik güçlere sahip, vampir kitaplarında görmekten hoşlandığım güçlü kadın karakterlerden biri.
Alec, yakışıklı, karizmatik, çekici ve korumacı kısacası bu tarz kitapların favori vampir karakteri.
KONUSU;
Vampirlerin üç gruba ayrıldığı bir dünyada yaşıyoruz. Alec isimli vampirimiz Seçkinler denen bir vampir türüne ait. Seçkinler çok önceden insanlar ile anlaşma yapıyorlar. Bu anlaşma insanları korumaya yönelik. Fazlasıyla medeniler ve insanları seviyorlar. Bu sevgi o kadar fazla ki insanların arasına karışıp onları başta kendilerinden olmak üzere diğer vampirlerden koruyabilmek için teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanarak tedavi oluyorlar. Alec, tedavinin başlarında olduğu için, insan eşini bulmak istese de daha buna hazır olmadığının farkındalığıyla kendisini tutuyor ama kader bir gün onları tesadüfen karşı karşıya getirdiğinde Alec, kendisini daha fazla tutamıyor ve insan eşiyle tanışmaya karar veriyor.Kitabın sonu fazlasıyla oldu bittiye geldi. Tam bir tat alamadım ve finalinde bir eksiklik vardı. O yüzden araştırdım ve kitabın devam kitapları olduğunu öğrendim ama ne var ki Türkçeye çevrilmemiş. 2012 yılında basılmış bir kitap olarak aradan 6 yıl geçmesinin vermiş olduğu uzun bir zaman aralığı nedeniyle diğer kitapları okuyabileceğimizi düşünmüyorum.
Kitap muhteşem diyemem ama kendisini okutmayı başarıyor... Kitapta cinsel içerikli bölümler varlığını fazlasıyla belli ediyor. Bu tarz kitaplardan hoşlanmam diyorsanız boşuna vaktinizi harcamayın.
XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))