...KİTAP ARKASI...
GAMBLE KARDEŞLER SERİSİ DEVAM EDİYOR!
Bridget Rodgers'ın yolu ünlü Gamble kardeşlerden biriyle kesişiyor. Hem de tüm dünyanın tanıdığı yıldız beyzbol oyuncusu Chad Gamble ile.
Chad sadece beyzbol alanında değil, kadınlar konusunda da bir oyuncu. Tüm gazetelerin hem spor hem de dedikodu sayfaları Chad Gamble'ın çapkınlık maceralarıyla dolup taşıyor. Ta ki bu maceralar Chad'in kariyerini tehdit etmeye başlayana kadar...
Chad'in menajeri, oyuncunun imajının düzelmesi ve kulüple sözleşmesinin yenilenebilmesi için bir çözüm öneriyor: aklı başında bir kadınla düzenli bir ilişki. Peki ama kim olacak bu kadın?
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: JENNIFER L. ARMENTROUT
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Sayfa Sayısı: 262
Yayın: DEX YAYINLARI
Basım Yılı: 2016
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
OYUNCU, Sağdıç kitabının hayatımıza kattığı Madison'ın iş arkadaşı Bridget ile Chase'in ağabeyi Chad'in aşk hayatına davet eden kitap...
KONUSU,
Üniversite kredisi ile kira borcunu ödeyememe endişesi yaşayan Bridget, arkadaşı ile birlikte bara gittiği akşam yüz ve isim olarak tanıdığı Chad Gamble ile karşılaşır. İkili kısa süren bir sohbetin ardından kendilerini Chad'in evinde bulurlar ama Bridget korktuğu için fırsatını bulduğu ilk an kaçıp gider. Daha önce hiçbir kız tarafından bu şekilde ortada bırakılmayan Chad hayatının şokunu yaşarken, yaklaşan felaketinde farkındadır. Özel hayatındaki oyunculuğu nedeniyle kariyeri ve sevdiği işi riske girerken, kardeşlerinden ve Daniels ailesinden uzaklaşabilecek olmanın korkusunu yaşar. Menajerinin ve akıl hocasının yardımıyla kendisini sahte bir ilişkinin içinde bulan Chad için iyi olan tek ayrıntının bu oyunda kendisine eşlik edecek olan kızın haftalar önce kendisinden kaçan Bridget'ten başkası olmayışıdır.
Kitap iki günde bitirilebilecek akıcılıkta ve sadelikte olsa da ilk kitabından daha da klişe olduğu su götürülemez bir gerçek. STAGE DIVE serisinden AŞKIN ŞARKISINA çok benziyor. Hangi serinin daha önce çıktığını bilmiyorum tabi ki de... Bu tarz kitaplar benim için çerezlik ve kafa dağıtmaya yardımcı olan kitaplardan olduğu için sık sık tercih etme nedenim haline geldiler. İçinde cinsel sahneler var. İlk kitabından daha çok barındırsa da beni rahatsız etmedi. Bu tarz kitapları okumayı seviyorsanız eğer ertelemeyin derim.
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Não FicçãoHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))