SAPLANTI

214 4 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

LUXENLER VE ARUMLAR, LUX SERİSİNDEN BAĞIMSIZ DA OKUNABİLECEK SAPLANTI'DA ÇOK DAHA BAŞTAN ÇIKARICILAR.

Ukala, zorba ve tapılası bir adam.

Korunmaya muhtaç, küfürbaz ve ateşli bir kadın.

Hunter acımasız bir katil. Devlet için kötü adamları öldüren bir uzaylı. Işığın çocukları Luxenleri yok etmek için doğmuş bir Arum. Yaptığı işten de çok memnun, ta ki, bir insanı korumak zorunda bırakılana dek.

Serena, en yakın arkadaşı, senatörün oğlunun doğaüstü bir varlık olduğunu söylediğinde, ona inanmamıştı. Kim inanır ki? Ne yazık ki sonrasında korkunç bir olaya şahit oldu.

Hunter ve Serena, ateş ve barut gibi... Bir arada olmaları çok tehlikeli...

SONUNDA HUNTER YAPMAMASI GEREKENİ YAPIYOR. HEM DE DEFALARCA.

XXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNIFER L. ARMENTROUT

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: DEX YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 350

Basım Yılı: 2013

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SAPLANTI'yı Lux serisine olan hayranlığım nedeniyle okuduğumu söylemeliyim. Her ne kadar kitap arkasına 'Lux serisinden bağımsız olarak da okunabilir' diye yazılmış olsa da kitabın kapağını kapattığım anda 'Seriye baştan mı başlasam acaba?' diye düşünmedim değil çünkü kitabın ilk sayfasından son sayfasına kadar istemsiz bir şekilde Daemon ve Katy çifti ile Hunter ve Serena çiftini kıyaslarken buldum kendimi.

Katy ve Daemon ile kıyasladığımızda Jennifer L. Armentrout edepli üslubunu rafa kaldırmış ve biraz daha küfürbaz ve asi bir çift yaratmış... Hunter ve Serena ikilisi.

Ayrıca bu kitabı serideki diğer kitaplardan ayıran en önemli özellik ise cinselliğin aşırıya kaçmış olması. Ara sıra doğru kitabımı okuyorum acaba diye düşünmedim değil.

Yazar, serinin diğer kitaplarında kimin ağzından anlatıldığını açık bir şekilde belirtirken bu kitapta okuyucusuna o konuda bir kolaylık sağlamamakta birlikte kafalarını karıştırmaya da çalışmış diye düşünüyorum. En azından benimkini karıştırdı ve Serena'nın ağzından diye okuduğum bölümün Hunter'a ait olduğunu anlayıp sayfayı tekrar okudum.

SAPLANTI'da beni rahatsız eden en önemli ayrıntı Luxenlerın fazlasıyla kötü gösterilmiş olması. Serinin ilk kitaplarında Arumların %100 kötü olduğuna inandırılmışken bu kitapta Luxenlerın da Arumlardan bir farkının olmadığını gördüm. Bu durum bana babamın sürekli tekrarladığı 'Her milletin iyisi ve kötüsü vardır' sözünü hatırlattı.

XXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin