ÜTOPYA (MULTİVERSUM SERİSİ 3)

114 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

HER YOLCULUĞUN SONU YENİ BİR DÜNYA'YA AÇILIR.

Jenny, Alex ve Marco on sekiz yıl boyunca huzurlu ve güven içinde bir hayat sürerler fakat bu, Çoklu Evren'in sayısız gerçekliklerinden yalnızca biridir. Doğu'ya giden gemiye yetişmeye çalışırken aslında neler yaşanmıştır? Anna'nın takası ne gibi trajik sonuçlar doğurmuştur? Dünya, bir diktatörün yönetimiyle parçalanmaktayken seksen yaşında bir adam mahkum edilmiş ve iki genç, laboratuvar farelerine dönüştürülmüştür. Tek umut ise zihinleridir.

PARALEL EVRENLERDEN GEÇTİLER.

ZAMANIN SINIRLARINI ÇİĞNEDİLER. PEKİ, GERÇEĞİ BULMAK İÇİN ÇIKTIKLARI YOLCULUK, JENNY, ALEX VE MARCO'YU NEREYE SÜRÜKLEYECEK?

BÜTÜN SINIRLARIN ÖTESİNDE BİRBİRİNE BAĞLANAN JENNY İLE ALEX'İN HİKAYESİNDE BAŞ DÖNDÜRÜCÜ BİR SON.

XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazarın Adı: LEONARDO PATRIGNANI

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: PEGASUS YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 383

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

ÜTOPYA, Jenny, Alex ve Marco'nun yolculuğunun sonunu anlatıyor. Telepati ve Hafıza kitaplarında kafamızda oluşan soru işaretleri yanıt buluyor.

Kitabın ilk 50 sayfası gerçekten fazla karışıktı ve pek bir şey anlamadım. 50. sayfasından sonra açılmaya başlayan kitap 100. sayfasından sonra ise kendisini sıkılmadan okutmayı başarıyor.

KONUSUNU KISACA ÖZETLEYECEK OLURSAM;

Kahramanlarımız bu sefer farklı bir dünyadan bizlere merhaba diyor. Bu dünyada Alex ve Marco eskisi gibi yakın arkadaşken Jenny ve Alex'in durumu beni şaşırttı ve 'aralarındaki ilişki nereye gidiyor?' diye düşünmeden edemedim... Daha sonra oluşan olaylarda ise bir grup insanın diktatör yöneticiye karşı baş kaldırmalarına tanık oluyoruz.

Serinin ikinci kitabındaki geçişlerin beni fazlasıyla yorduğunu ve sıktığını söylemiştim. Bu kitapta ise sanki yazar sesimi duymuş gibi geçişleri her bölümde anlaşılır şekilde belli etmiş. Bu durum ikinci kitapta da olsaydı daha iyi olurdu.

Serinin tüm kitaplarını karşılaştırdığımda favori kitabım serinin ilk kitabı olan TELEPATİ oldu. Yazarın hayal gücü beni tıpkı serinin finali gibi tatmin etti.

XXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin