KIZIL DOSYA-(SIR PERDESİ ARALANIYOR) (S.H.1)

440 2 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Keskin zekası, kendine özgü yöntemleri ve dikkatleri üzerine çeken karizmasıyla unutulmaz kahramanlar listesinde sağlam bir yer edinen ünlü Dedektif Sherlock Holmes'un hem okurla hem de en yakın arkadaşı Dr. Watson'la ilk tanıştığı roman oluşu, bu kitabı ayrıcalıklı kılıyor.

XXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazarın Adı: SIR ARTHUR CONAN DOYLE

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: MARTI YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 192

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

KIZIL DOSYA (SIR PERDESİ ARALANIYOR) Sherlock Holmes, adını sık sık duyduğumuz kitap karakterinin 56 kitaplık serisi dışında yeni çıkan dört kitaplık serinin ilk kitabı.

Konusu;

Afganistan'da doktorluk yapan ama sakatlandığı için ülkesine geri gönderilen Doktor Watson'ın ev arkadaşı aradığı bir dönemde bir arkadaşı vasıtasıyla tanıştığı Sherlock Holmes ile yaşadığı olayları anlatıyor.

Sherlock Holmes; zekası, konuşmaları, hareketleriyle beni fazlasıyla etkiledi. Ve okumaktan keyif aldığım kitap karakterlerinden biri oldu.

Dr. Watson; kitabın büyük bir bölümünün anlatıcısı olarak ön planda yerini alan. Sherlock Holmes'a ayak uyduracak karaktere sahip bir kitap karakteri.

Sherlock Holmes, adını çok sık duyduğum bir kitap karakteri olmasına rağmen okuduğum daha doğrusu okumaya cesaret ettiğim ilk kitabı. Uzun zamandır cesaret edememin tek nedeni "Ağır bir kitaptır. Okuyamam.' diye düşünmem oldu ama kitabı bitirdikten sonra önyargılı davrandığım için kızdım kendime. Dilin akıcılığı, sayfa sayısının azlığı ve Sherlock Holmes ve Dr. Watson'ın birbirine olan uyumu fazlasıyla hoşuma gitti.

Kitap iki bölümden oluşuyor. İlk bölüm cinayetlerin çözüm evresi. İkinci bölüm ise cinayetlerin nedenini anlatıyor. Ve kitap bittiğinde aklınızda hiç soru işareti kalmıyor.

XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin