SAĞDIÇ (GAMBLE KARDEŞLER 1)

67 4 2
                                    

...KİTAP ARKASI...

GAMBLE KARDEŞLER SERİSİ BAŞLIYOR!

Madison Daniels çocukluğundan beri, ağabeyinin en iyi arkadaşı Chase'e aşıktı. Gamble kardeşlerin yakışıklı, dürüst, başarılı, komik... ve inanılmaz seksi Chase'ine.

Büyük bir sorun vardı. Chase annesine korkunç günler yaşatan çapkın babası gibi biri olmaktan korktuğu için daima geçici ilişkiler yaşamayı tercih ediyordu. Madison'dan çok hoşlanmasına rağmen onu çoktan gözden çıkarmıştı.

Madison ve Chase, Madison'ın ağabeyi Mitch'in düğününde sağdıç ve nedime olarak bir araya geldiler...

Romantik bir düğün, küçük bir yanlışlık ve bastırılmış tutkular... Olacaklara kim engel olabilirdi ki...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNIFER L. ARMENTROUT

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 167

Yayın: DEX YAYINLARI

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SAĞDIÇ, Gamble Kardeşler serisinin ilk kitabı.

KONUSU,

Madison, kendisini bildiği günden beri Gamble kardeşlerin en küçüğü olan Chase aşık. Chase ise hoşlandığı halde Madison'dan uzak durmaya kararlı ve bunun iki nedeni var. İlk neden Madison'ın en yakın arkadaşının kız kardeşi olmasıyken ikinci neden Chase'in annesini defalarca aldatan babasına benzediğini düşünmesi ve sevdiği kızın kalbini kırmaktan deli gibi korkması... Madison'ın ağabeyinin düğünü için nedime - sağdıç  olarak eşleşen ikili içine gömmeye çalıştıkları duyguları bastırmakta zorlanırken aynı odada kalmaları gerektiğini öğrendiklerinde işler içinden çıkılmaz bir hal alacak.

Madison, severek okuduğum kadın karakterlerden, Chase ise severek okuduğum erkek karakterlerden biri oldu. Her ne kadar ilişkileri iki ileri bir geri şeklinde gitse de içten içe ne istediklerini biliyor olmamız bu durumu dayanabilir kılıyor... Kitaptaki olay örgüsü en fazla bir haftayı ele alıyor. Sayfa sayısının azlığını göz önünde bulundurduğumuzda bu gayet mantıklı bir durum.

Jennifer L. ARMENTROUT, sevdiğim yazarlar listesinin birinci sırasında yer alıyor. Bunun en büyük nedeni ise tabiki LUX serisine duyduğum hayranlık. Bu nedenle her kitabını gözüm kapalı bir şekilde satın alabilirim. Kitabın konusu fazlasıyla klişe olsa da ve kitabın kapağını açmadan sonunu tahmin edebilsem de ben fazlasıyla severek okudum. Birkaç saatte bitecek ve kafa dağıtmanıza yardımcı olacak kitaplardan biri.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin