...KİTAP ARKASI...
Trajik bir hata... Komik bir yanlış anlaşılma... Zeki ve eğlenceli bir kadının değişim hikayesi...
Sözleşmeler, toplantılar, bitmeyen bir koşturmaca... Gece gündüz demeden, her bir dakikanın hesabını yaparak süren bir çalışma temposu... Samantha Sweeting'in hayatı işte böyle çünkü o, Londra'nın en önemli hukuk şirketinde çalışan bir avukat. Üstelik kariyer planları var ve hayallerine ulaşmasına çok az kaldı. Ah bir de tüm kariyerini mahvedecek o hatayı yapmasaydı!
Umut yerini şaşkınlık ve hayal kırıklığına bıraktı. Samantha ofisinden kaçarcasına çıkarken, amaçsızca bineceği trenin onu bambaşka bir hayata götüreceğinden habersizdi. Yardım istemek için çalacağı bir kapının yeni bir dünyaya açılacağından da.
Küçük bir yanlış anlaşılma sonucunda yeni bir işi oldu: Hizmetçilik! Uzmanlık alanlarıysa temizlik, ütü, çamaşır ve yemek yapmak!
İyi ama bütün bunları daha önce hiç yapmadı ki!
Yanan yemeklerin, açılmayan ütü masalarının, becerilemeyen ev işlerinin üstesinden gelmesi gerekecek. Hele bir de gerçek aşkı bulursa...
AMA ESKİ HAYATI PEŞİNİ BIRAKACAK MI? YA DA... O, GEÇMİŞİNİ ARKASINDA BIRAKABİLECEK Mİ?
XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: SOPHIE KINSELLA
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayınevi: DEX YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 413
Basım yılı: 2019
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
PASAKLI TANRIÇA, lise zamanında arkadaş vasıtasıyla okuduğum, hayalimdeki kitaplığa kavuştuğumda ise kesinlikle raflarımdan birinde yer almalı dediğim kitap.
KONUSU
Samantha Sweeting, kariyer basamaklarını adım adım çıkan ve bunun içinde çok çalışan işkolik bir kadın. Hayallerini kurduğu terfiyi aldığı gün gözden kaçırdığı iş sebebi ile çalıştığı hukuk firmasına zarar ettirdiğini fark eden Samantha her şeyi geride bırakarak karşısına çıkan ilk trene biner ve kendisini adını daha önce hiç duymadığı bir kasabada bulur. Ne yapacağını bilemeyen Samantha karşısına çıkan ilk evin kapısını çalar. Ev sahipleri kendisini yeni hizmetçileri olarak işe aldığında ise geri dönülemez bir yola girer.
Kitap akıcı dili, betimlemeleri ve olay örgüsü ile kendisini çok rahat bir şekilde okutturmayı başarıyor. Bu da Sophie Kinsella'nın kaleminden kaynaklanıyor.
Kitap karakterlerinin hepsi kendisini sevdirmeyi başarıyor. Gıcık olmamız için yazılmış karakterleri bile severek okudum. Bu benim için bir ilk!
Hayatım boyunca okuduğum kitaplar içerisinde adı ve karakterini bu kadar bağdaşlaştıran başka bir kitapla karşılaşmadım. Samantha gerçek bir Tanrıça benim gözümde. Her konuda azmine hayran kaldım.
Aşk ve gençlik romanlarını severek okuyanlardansınız kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
XXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))