AÇ GÖZLERİNİ(BLACKSTONE SERİSİ 3)

101 2 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Beklenmedik olaylar. Parçalanmak üzere olan bir ilişki. Her şeye göğüs geren tutkulu bir aşk.

Blackstone Serisi'nin üçüncü kitabında, hayatın karşılarına çıkardıklarıyla boğuşan Ethan ve Brynne'i  büyük sürprizler bekliyordu. Hiçbir şeyin aralarına girmesine izin vermeyeceklerine dair ettikleri yemine rağmen geçmişin karanlık yüzü aralarındaki tutkulu bağı koparmak için peşlerindeydi.

Son derece yıkıcı bir kaybın ardından doğan yeni bir umut ikiliye gerçekten neyin en önemli olduğunu gösterecekti, ancak aşıkların acı dolu geçmişlerini geride bırakmaları gerçekten mümkün olabilecek miydi? Birisi hala Brynne'in peşindeydi; 2012 Londra Olimpiyatları'nın şehirde yarattığı keşmekeşi kendi planını uygulamak için kullanmaktaydı ve Brynne ve Ethan,  her şeylerini kaybetme riskiyle karşı karşıyaydı.

İkili, kontrolleri dışında gelişen bu olaylara boyun mu eğecekti, yoksa birbirlerini ne pahasına olursa olsun kurtarmak için savaşacaklar mıydı?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: RAINE MILLER

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 406

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/3,5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

AÇ GÖZLERİNİ, Blackstone serisindeki gizemin yavaş yavaş aydınlanmaya başladığı  kitap.

KONUSU;

Ethan ve Brynne mutlu olmak için çabaladıkça geçmiş bir canavar misali kovalamaya ve planlanmayan gelişmeler karşılarına çıkmaya devam ediyor. Brynne'ın geçmişi tam anlamıyla gün yüzüne çıkarken, Ethan da yavaş yavaş kendisini Amerikalı kadınına açmaya başlıyor... Bunun yanında Londra Olimpiyatları yaklaşırken Ethan işini en iyi şekilde yapmaya çalışıyor. Bununla birlikte Brynne'ı yaklaşan felaketten korumak için elinden geleni yapıyor. 

Kitabımız, serinin ilk iki kitabından ayrı olarak her iki karakterimizin de ağzından anlatılıyor. Kitapta her ikisininde duygu ve düşüncelerini okumak beni fazlasıyla mutlu etti diyebilirim. Bu kitabın sevdiğim en büyük özelliği de beni üzmeyi başarmış olması. Acı bir kayıp biz okuyanları bekliyor çünkü.

Serinin ikinci kitabında, Raine Milleri'n okuyucularına bir sürprizin sinyallerini verdiğini söylemiştim. Bu konuda yanılmadığımı öğrenmek gururumu okşadı diyebilirim.Son olarak, kitaptaki kötü karakter kendisini orta sayfalarda fazlasıyla belli etti ki bu durum bütün sürprizi bozdu. Raine Miller, okuyucusuna değil de, karakterlerine sürpriz yapmayı seven bir yazar bence.

XXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin