AYAKLI BELA (BEAUTIFUL SERİSİ 2)

145 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

AŞIKSAN BAŞIN BELADA!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi halinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bulmak. Ve onun için ölümüne mücadele et.

Bu hikayeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikayesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan?

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...

XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JAMIE MCGUIRE

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 463

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım Yılı: 2013

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

AYAKLI BELA, BEAUTIFUL SERİSİ'nin 'Her hikayenin iki yüzü vardır!' konulu kitabı.

Serinin ilk kitabı olan TATLI BELA'da Abby tarafından anlatılan olayları Travis'in ağzından okuyacağınız AYAKLI BELA kitabı bize ilk kitaptaki kör noktaları aydınlatmamızda ve Maddox ailesini tam anlamıyla tanımaya başlamamıza olanak sağlıyor... Olaylar aynı olduğu için yazacak fazla bir konu bulamıyorum. Sadece şunu söyleyebilirim ki Maddox ailesinin diğer üyelerini de Travis kadar çok sevdim.

Travis karakterini seven biri olarak her sayfada olması beni inanılmaz mutlu etti. Ve ilk kitapta severek okuduğum olayları tekrar okumakta kafamı dağıtmama yardımcı oldu.

XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin