KUPA ALTILISI

36 2 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

ÖNE ÇIKIN VE JAY FIELDS'LA TANIŞIN. İLLÜZYONİST. MENTALİST. HİLEBAZ.

Ben üçgenler halinde düşünürüm, siz düz çizgiler halinde. Ben masayı gösteririm ve sizi bunun bir sandalye olduğuna ikine ederim. Göz yanılsaması, el çabukluğu, hedef şaşırtma. Ben kandırırım ve dolandırırım.

AMA EN ÖNEMLİSİ, İYİ BİR GÖSTERİ SERGİLERİM.

Bütün dünya benim birini öldürdüğümü düşünüyor ama yanılıyorlar. Sabredin. Hepsi planın bir parçası.

İstediğim şey intikam. Kendim için, onun için. Altımız için.

O beni hatırlamaz ama her şeyin sebebi o. Bütün bunların sonundaki ödül. İrademe sahip olabilirsem tabii. Belki de ufak bir kaçamak yaparım, ufacık.

Haydi, bir kart seçin. İçeri gelin ve şovu izleyin. Ellerime bakın. O kadar dikkatli bakarsınız ki görmeye odaklanmışken gerçekleşen şeyleri fark edemezsiniz. Dünyanızı orada, sahne ışıkları altında yıkacağım.

MÜDAHALE ETMEK İÇİN ÇOK GEÇ OLANA DEK BENİ FARK ETMEYECEKSİNİZ BİLE.

Tek bir kalbim var ve büyük planımı başarıyla tamamladıktan sonra kalbimi ona teslim edeceğim. 

Arkanıza yaslanıp rahatlayın ve onun, hikayemizi anlatmasına izin verin.

OLAĞANÜSTÜ BİR YOLCULUĞA ÇIKMAK ÜZERESİNİZ.

XXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: L.H. COSWAY

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Yayınevi: YABANCI YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 414

Basım Yılı: 2016

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

KUPA ALTILISI, Yabancı Yayınları tarafından basıldığı ilk günden beri konusu, kapağı ve adı ile ilgimi çeken kitap.

KONUSU

Kitap, Jason adındaki bir çocuğun ailesinin öldürülmesine şahit olması ile başlıyor. Ölümden şans eseri kurtulan Jason, tek akrabası olan dayısının yanına gidiyor... Avukat olan babasının ve yanında çalışan Matilda'nın küçük yaşta annesini kaybetmesinin ve o günden kendisine miras kalan yara izinin dışında fazlasıyla sıradan olan hayatları babasının avukatlık bürosuna gelen genç illüzyonistin önce hayatlarına sonra da evlerine katılması ile tersine dönüyor.

Kitabın arka kapağı fazlasıyla açık olduğu düşünülürse benim burada konuyu anlatma girişimim gereksiz olacağından lafı çok uzatmıyorum... Kitabın içeriğinde çok fazla klişe barınıyor. Kitabı elinize alıp okumaya başladığınızda aslında her şeyi bildiğinizi fark ediyorsunuz ama buna rağmen okutmayı başarıyor... Jay ve Matilda arasındaki çekimi ilk sayfalardan hissediyorsunuz (size klişelerle dolu demiştim) ama Jay her defasında kendisini geri çekiyor ve bunun içinde haklı nedenleri var.

Kitabın beni en çok etkileyen kısımları Jay'ın gösteri yaptığı sayfalardı. Bu tarz bir gösteriyi betimleyebilmek gerçek bir yetenek ister ki bu yüzden yazarı tebrik etmek gerekiyor. 

Sayfa sayısı olarak kalın dursa da dilin akıcılığı sebebiyle birkaç saat içinde bitebilecek bir kitap.

XXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...



Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin