...KİTAP ARKASI...
İKİ YABANCI. İKİ SIR. ARALARINDAKİ UÇURUMU KAPATACAK OTUZ ALTI SORU.
Hildy ve Paul'un, üniversitedeki psikoloji deneyine katılmalarının farklı sebepleri vardır. Deney basit bir soru soruyordu: Sevgi planlı bir şekilde yaratılabilir miydi?
"En kötü anınız nedir?" ve "En son ne zaman kendi kendinize şarkı söylediniz?" gibi sorular, karşınızda oturan yabancıya rahat bir şekilde cevaplayacağınız türden değildi. Fakat siyah - beyaz kadar zıt olan Hildy ve Paul, sorular ilerledikçe çokça sinirlenmiş, kaygılanmış, gülmüş ve ağlamış olacaktı. Bazen sinirden kalkıp gidecek, bazen de soruları cevaplamaya devam edebilmek için birbirlerine ihtiyaçları olacaktı. Sorular bittiğinde ise, ikisi de birbirlerinden sakladıkları sırları açığa çıkarmak zorunda kalacaktı. Fakat asıl soru şuydu; Birbirlerini sevebilecekler miydi?
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: VİCKİ GRANT
Kapak Cinsi: KALIN KAPAK
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 289
Basım Yılı: 2018
Puan: 5/3
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
SEN, BEN VE 36 SORU, konusundan çok kitap kapağıyla ilgimi çeken bir kitap oldu.
KONUSU;
Birbirinden tamamen farklı olan Hildy ve Paul farklı sebeplerle otuz altı soruluk bir deneye katılıyorlar. İlk soruları cevaplamakta zorlanmayan ikilimiz ilerleyen sorularda yabancı biriyle konuşmanın vermiş olduğu zorlukla ikilemde kalsa da başladıkları işi bitirme iç güdüsüyle zorla da olsa soruları cevaplamaya çalışıyorlar. Cevaplanan her soru birbirlerine doğru attıkları bir adım olurken içlerinde yaşadıkları sorunları da birbirlerine açmış oluyorlar.
Kitabın yarısı diyaloglar halinde geçerken, yarısı da Hildy'nin hayatından kısa kesitler anlatıyor bizlere. Sayfa sayısının azlığından bir günde bitirilebilecek bir kitap olsa da ben okurken biraz sıkıldım diyebilirim.
Kitapta Hildy göz önünde bulunan karakter olsa da ben Paul'u daha çok sevdim. Yanlış anlamayın sakın Hildy sevilmeyecek bir karakter değil. Kardeşinin yanında dimdik ayakta durmaya çalışan ve koruyup kollayacak kadar güçlü bir karakter ama kendimi Hildy'e yakın hissedemedim. Bunun nedeni bir nevi kitabı kendime yakın hissedememiş olmam da olabilir tabi ki çünkü en başta da belirttiğim gibi konusundan çok kapağı ilgimi çektiği için aldığım nadir kitaplardan biri.
Her zaman dediğim gibi okuyup okumamak size kalmış ama eğer sırada bekleyen başka kitaplarınız varsa önceliği onlara verin derim.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))