...KİTAP ARKASI...
Geçmişinde kalan çocuk gelecekteki aşkı olabilir mi?
Henüz kendini geliştirme aşamasındaki tasarımcı Lola Nolan modaya inanmıyordu... O kostümlere inanıyordu. Kıyafet ne kadar parıltılı, eğlenceli ve farklı, yani ne kadar etkileyiciyse o kadar iyiydi. Ve Lola'nın hayatı, özellikle de seksi rockçı erkek arkadaşı varken mükemmele gayet yakındı. Ta ki Bell ikizleri olarak da bilinen Calliope ve Cricket mahalleye tekrar taşınıp Lola'nın derinlere gömdüğünü düşündüğü acı verici geçmişini gün yüzüne çıkarana kadar.
XXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: STEPHANIE PERKINS
Kapak Cinsi: KALIN KAPAK
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 320
Basım Yılı: 2015
Puan: 5/3
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...LOLA VE KOMŞU ÇOCUK, kendince bir moda anlayışı olan Lola, henüz keşfedilmemiş rock yıldızı Max ve geçmişten kalan kalp kırıklığının sahibi Cricket arasındaki aşk üçgenini anlatıyor.
KONUSU;
Babaları Andy ve Nathan ile yaşayan Lola tasarladığı kostümler ve sevgilisi Max ile hayatının mükemmel olduğunu düşünürken yıllar sonra gelen komşu çocuk Cricket kalbe gömülmüş duyguların tekrar açığa çıkmasına neden oluyor. Bu durumdan fazlasıyla rahatsız olan Lola, ilişkisine sadık kalmak için çabalıyor. Peki ama nereye kadar?
Kitabın konusuyla ilgili biraz daha ayrıntıya girmek isterdim ama serinin ilk kitabından sonra çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadığım için hala kendime gelemedim. Anna ve Etienne ikilisini ne kadar sevdiysem, Lola ve Cricket ikilisine o kadar gıcık oldum. Ve bunun en büyük nedeni Lola ve yaptığı saçmalıklarken, Cricket karakterinin silikliği de buna katkı sağlamış oldu. Max, karakteri kitaba hareket getirecek diye düşünsem de o da aşk kitaplarının klasik kötüleri sıralamasına girmekten öteye geçemedi... Ama iki karakter var ki Andy ve Nathan ikilisi işte onlara bayıldım. Birinin otoritesi diğerinin anlayışlı halleri adeta birbirlerini tamamlıyorlardı.
Cricket, kitaba dahil olduğu ilk sayfadan itibaren geçmişte yaşanan kötü olayı merak etmekten kendimi alamadım. Öğrendiğim de ise büyük bir hayal kırıklığı ile 'bu muydu yani?' diyerek kitabı bir kenara fırlatmak istesem de kitaba devam ettim.
Bu kitabın en sevdiğim yanı ilk kitabımızın aşıkları Anna ve Etienne'ın ara sıra kitaba ve konuya dahil olmasıydı.
XXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))