SANA BAĞLANDIM(CROSSFIRE SERİSİ 3)

481 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Sen benimsin!

Gideon havlumu çekip açtı. Havlu yere düşüp de ben karşısında çırılçıplak kalınca sert bir soluk aldı. "Ah, Eva." Sesi öyle duygu doluydu ki gözlerim yanıyordu. Tişörtünü başının üstünden çekip çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sonra bana doğru uzandı, çıplak tenlerimizin birbirine dokunacağı anı uzatarak dikkatle girdi kollarımın arasına.

Crossfire aşk macerası hiç hız kesmeden devam ediyor! Tutkuyla birbirlerine kenetlenen Eva ve Gideon'ın artık kimsenin bilmediği tehlikeli bir sırları var! Eva'nın hayatını mahveden üvey kardeşi Nathan öldürüldü. Peki, onu öldüren kişi kim? Eva, şüpheleri ve aşkı arasında doğru yolu bulabilecek mi? Sana Soyundum ve Sende Kendimi Buldum'la iyice harlanan tutku ateşi serinin bu üçüncü kitabıyla doruğa ulaşıyor. Sana Bağlandım inanılmaz bir dönüm noktasıyla okurları soluksuz bırakıyor.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: SYLVIA DAY

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 409

Yayın: DOĞAN KİTAP

Basım yılı: 2013

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SANA BAĞLANDIM, Crossfire serisinin üçüncü kitabı.

KONUSU,

Eva ve Gideon aşkı, zorlu bir sınavdan daha geçiyor. Bu sınav hem onları yakınlaştırıyor hem de uzaklaştırıyor. Çünkü herkesten saklanması gereken bir sırları var.

Bu kitap, Gideon'a bağlanmama neden oldu. Geçmişindeki acıların bıraktığı izler yetmezmiş gibi bir de sakladığı büyük sırrın yüküyle baş etmeye çalışması ve bunların yanında aşkına sahip çıkması beni fazlasıyla etkiledi... 

Eva karakterine gelince bir kadın karakterin aklı nasıl olur da sadece sekse çalışır anlamış değilim. Bu bir yerden sonra beni fazlasıyla rahatsız etmeye başladı. Bazılarınız 'Kitabın konusu bu zaten.' diyebilir bana ama bu kadının sorunsuz bir hayatı yok. Aklında bir sürü soru işareti var ama o en ufak bir yakınlıkta kendisini hemen salıveriyor. Sanırım puan kırmamın nedeni de bu konu. 

Crossfire serisinin en güzel yanı her kitabında hissettirilmeye çalışan aşk duygusu biraz daha artıyor. Bu aşk romanı sevenler için bir artı...  Eva ve Gideon'ın birbirlerine her zaman açık sözlü olması ise benim için başka bir artı.

Kitabın sonu eksikti. Elimde son iki kitabı olmasa cinnet geçirirdim herhalde. Bakalım diğer kitapları hakkında neler düşüneceğim.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin