...KİTAP ARKASI...
Sophie'nin yeni yıldan tek dileği erkek arkadaşıyla biraz yalnız kalıp özgürlüğün tadını çıkarabilmekti ama ona sürpriz yapmak için gittiği partide ortaya çıktığı üzere özgürlük peşinde olan yalnız kendisi değildi.
Dünyası başına yıkılan Sophie, Noel tatili için Nonna'nın evinde toplanan geniş ailesinin yanında biraz olsun avunmayı umuyordu. Torununun kendine acımasına seyirci kalmak istemeyen Nonna hemen zekice bir plan kurdu: Her birini farklı bir aile üyesinin seçeceği on randevu.
Bazıları felaketle sonuçlanabilecek bu randevuları atlatabilmek için Sophie'nin, kuzenleri Olivia'yla Charlie'nin ve tabii yan komşuları Wes'in yardımlarına ihtiyacı vardı. Efsane Dörtlü güçlerini yeniden birleştirmişken, ikinci şans peşine düşen eski sevgililer ya da imkansız aşklar onları yıkamazdı... değil mi?
XXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: ASHLEY ELSTON
Kapak Cinsi: KALIN KAPAK
Sayfa Sayısı: 266
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Basım Yılı: 2021
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
10 SÜRPRİZ RANDEVU, hayranı olduğum yazarın sevimli aşk romanı.
KONUSU
Lise son sınıf öğrencisi olan Sophie, Noel tatilini erkek arkadaşı ile geçirebilmek için büyükanne ve büyükbabasının evinde kalmak ister. Bu durum her ne kadar anne ve babasının çok hoşuna gitmese de kabul etmek zorunda kalırlar. Anne ve babasını hamile ablasının yanına gitmek için uğurlayan Sophie, erkek arkadaşı ile buluşabilmek için düzenlenen bir partiye katılır ama erkek arkadaşının ağzından duydukları tüm gururunu kırar ve kalbi kırık bir şekilde Nonna'nın evine gider. Torununun üzüntüsünü fark eden Nonna, başta Sophie olmak üzere tüm aile fertlerini eğlendireceğini umduğu kör randevu programını hazırlamaya karar verir. Bu durumdan başta rahatsızlık duyan Sophie, birçok randevu da fazlasıyla eğlendiğini fark ettiğinde eski Sophie'yi tekrardan bulduğunu hisseder ve çok iyi gittiğini düşündüğü eski ilişkisini de sorgulamaya başlar. Ayrıca çocukluklarında 'EFSANE DÖRTLÜ' olarak adlandırdıkları içerisinde kuzenleri Olivia ve Charlie ile yan komşuları Wes'in olduğu çılgın grubun tekrar bir araya gelmesi Noel tatilinin düşündüğünden de eğlenceli geçmesini sağlar.
Karakter olarak fazlasıyla kalabalık olan bir kitaptı ama her karakteri hızlı bir şekilde kavradım ve benimsedim. Sayfalar ilerledikçe karakterler benim için kurgusal olmaktan çıktı çünkü fazlasıyla doğal ve gerçek hayatta karşımıza çıkabilecek karakterler serpiştirilmişti kitabın sayfalarına. Kitabın içinde barındırdığı aile yapısı inanılmaz hoşuma gitti.
10 SÜRPRİZ RANDEVU, klişe, basit ama aynı zamanda fazlasıyla eğlenceli, komik ve akıcı bir romantik komedi kitabıydı. Bu Bizim Hikayemiz adlı kitabı ile kendisine hayran bırakan ASHLEY ELSTON, farklı bir tarz ile tekrardan gönlümü fethetmeyi başardı. Bu da benim bu yazarın her türden romanını gözüm kapalı bir şekilde satın alıp okuyabileceğim anlamına geliyor.
XXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))