SENİNLE TAMAMLANDIM(CROSSFIRE SERİSİ 5)

176 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Crossfire ateşinde tutkulu final... Eva ve Gideon'un aşkında doruk noktası...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: SYLVIA DAY

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 457

Yayın: DOĞAN KİTAP

Basım yılı: 2017

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SENİNLE TAMAMLANDIM, Crossfire serisinin son kitabı.

KONUSU,

Aşkın daha da kuvvetlendiği, sırların tam anlamıyla açığa çıktığı, kayıpların verildiği, küslerin barıştığı bir final kitabı.

Gideon ve Eva'nın aşkının yansıtılma şeklini en çok sevdiğim kitap bu oldu. Aralarındaki ilişkinin tam olarak bir düzene oturmuş olması kitabı severek okuttu bana ama yine de serinin sonunu daha akıllarda kalıcı olacak şekilde hayal etmiştim biraz sönük kaldı. Son anda aksiyon dolu sayfalar kitaptaki yerini almış olsa bile oldu bittiye getirilmiş olaylar oldu açıkçası hoşuma gitmedi. Ya son sayfalara bırakılmayacaktı olaylar ya da hiç yansıtılmayacaktı. Bu seriye yakışır bir son olduğunu düşünmüyorum.

Serinin en az +18 sahne içeren kitabı SENİNLE TAMAMLANDIM olsa da bunca olayın sadece üç ayda geçiyor olması kitaba olan tüm inancımı yok etti.

Crossfire serisinin bu kadar uzatılması bana fazlasıyla saçma geldi çünkü 3. kitapta tüm heyecan son buluyor. Yazar ilk üç kitaptaki eksik kısımları tamamlamak istemiş desem de son iki kitapta yeni konular ortaya çıktı. Onlarda beni pek etkilemedi...

Crossfire serisinin dizisini çıkarıyorlarmış. Araştırdım ama çıktı mı anlamadım. Eva'dan çok Gideon karakterini kim canlandıracak onu merak ediyorum. Umarım dizisi tutar da yazar kitabı boşuna uzatmamış olur.

Ben genelde bu kitabı alın ya da almayın demem sonuçta herkesin kendi kararı ama bu seri için zamanınızı boşa harcamayın derim.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin