...KİTAP ARKASI...
Çırpınıyorum, boğuluyorum. Olmadığın her an biraz daha ölüyorum, biraz daha seviyorum. Bir yerden eksiliyor, bir yerden büyüyorum. Yokluğunda eksiğim, tamamlanamıyorum. Beni sevmediğin her an yok oluyorum, parçalanıyorum. Oysa ne güzel severdik birbirimizi, hep en acıyan yerlerimizden öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık yaralarımızı? Gel artık, ben hep buradayım. Sensiz eksiğim, yalnızım. Gel artık. Bıraktığın yerdeyim.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: MERTHAN DEMİR
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Sayfa Sayısı: 174
Yayın: YAKAMOZ YAYINLARI
Basım Yılı: 2018
Puan: 5/2
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
SEVDİM GİTTİ, arkadaşımın yılbaşı hediyesi olarak aldığı kitap.
KONUSU,
Bir anda hayatına giren ve aynı hızla hayatından çıkan umursamaz bir kadının ardından aşk acısı çeken bir adamı anlatıyor.
'Alınacaklar listemde' olmayan ve görsem de almayı planlamadığım bir kitap olan Sevdim Gitti bir anda ellerimin arasında bulduğum bir kitap oldu. Kitap sayfa sayısının azlığı nedeniyle bir saatte biten bir kitap olsa da tavsiye edeceğim kitaplar arasına girmiyor maalesef. Kitabın bana göre tek artısı kapağındaki albenilik ve iç tasarımdaki hareketlilik.
Olay örgüsünden çok içindeki şiirler ve sözler hoşuma gitti. Kitabın sonunu getirmeme neden olan istek de büyük ihtimalle bu yüzden ortaya çıktı. Arkadaşımdan kalan güzel bir hatıra olarak kitaplığımda yerini alacak olsa da bir daha okumak isteyeceğimi sanmıyorum.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
No FicciónHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))