...KİTAP ARKASI...
Ya SEÇİLMİŞ KİŞİ değilseniz?
Ya ZOMBİLERLE, ruh emici HAYALETLERLE ya da o MAVİ PARLAK GÖZLÜ, ÖLÜM getiren, yeni çıkan şey her ne ise onunla savaşması gereken kişi değilseniz?
Ya sadece liseden mezun olmak, baloya gitmek ve birileri okulu tekrar havaya uçurmadan Henna'ya çıkma teklifi etmek isteyen Mickey gibiyseniz?
Çünkü bazen her hafta bir yenisi yaşanan krizlerden daha büyük sorunlar da vardır ve bazen sıradan hayatınızdaki sıradışı şeyleri keşfetmeniz gerekir.
Dağ aslanları en yakın arkadaşınıza tapıyor olsa bile.
Ödüllü yazar PATRICK NESS'ın bu cesur romanı bize, OLAĞANDIŞILIĞIN farklı şekillerde karşımıza çıkabileceğini hatırlatıyor.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: PATRICK NESS
Kapak Cinsi: SERT KAPAK
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 264
Basım Yılı: 2016
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
KARAKTERLER;Mickey, kitabımızın anlatıcısı. Sevdiği kıza yıllardır açılamayan, kardeşlerini canının önünde tutan, arkadaşlarını kendinden üstün tutan,
Jared, kedi tanrısı olmasına rağmen normal bir hayat yaşamak isteyen ama arkadaşları için hayallerinden vazgeçmeye hazır,
Mel, Mickey ile kardeş olduklarını görünüşünden çok karakterinin uyumuyla belli eden,
Henna, aşık olup olmadığından emin olmayan ama aşkı fazlasıyla iyi tanımlayan,
Nathan, her ne kadar gizem dolu olsa da sınıfınızda bol miktarda karşılaşabileceğiniz türden karakterimiz.
Biz Ölümlüler, Patrick Ness'in okuduğum ilk kitabı. (Fazlasıyla da iyi bir ilk oldu.). Yazar, fazlasıyla iyi bir konuyu eğlenceli ve merak uyandırıcı bir şekilde ele almış. Doğaüstü olayların anlatıldığı (Vampir-İnsan, Uzaylı-İnsan) ilişkilerin rövanşta olduğu kitaplarda yan karakterlerin neler yaşadığını merak etmişizdir. Kendi adıma konuşayım ben fazlasıyla merak ederdim ki bu kitap az da olsa o konudaki merakınızı gideriyor. 'Az' dememin nedeni Mickey, Mel, Jared(kendisi bir kedi tanrısı ama olsun), Nathan ve Henna sıradan insanlar olsalar bile bu tür olayların nedenlerinin bilincindeler.
Kitabın her yeni bölümü olağanüstü olayla ilgili kısa kısa bilgiler veriyor bize. Daha sonra da asıl karakterlerimizin hayatlarına dahil oluyoruz.
Benim her kitapta fazlasıyla sevdiğim ve benimsediğim en az bir karakter vardır. Biz Ölümlülerin, bendeki tek eksisi hiçbir karaktere tam olarak ısınamamış olmam. Nedenini bilmiyorum ama bu karakteri çok sevdim diyemedim. Kitabımızın anlatıcısı Mickey'in aşık olduğu Henna'ya sinir oldum bile diyebilirim. Bu benim için bir ilk.
Mickey, Mel ve Med'in aralarında ki kardeşlik bağı ve Mickey ve Jared'ın dostluk bağları o kadar çok kuvvetliydi ki bu kitabı severek okumama neden oldu.
Son olarak KAPAK TASARIMI bakımından kitaplığımda olan en renkli ve ilgi çekici kitap olarak 1. sıraya yerleşti.
XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))