TATLI ATEŞ (MADDOX KARDEŞLER 3)

37 2 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Falyn Fairchild her şeyi arkasında bırakabilirdi.

Falyn Fairchild, yıllar önce zorlandığı ve her gün pişman olduğu bir kararın ardından gösterişli hayatını geride bırakmış, doğup büyüdüğü kasabaya gelerek kendine Bucksaw Cafe'de basit bir hayat kurmuştu. Geride bıraktığı hiç kimseye ve hiçbir şeye özlem duymuyordu, biri hariç...

Falyn'in basit hayatı, Bucksaw Cafe'de bir masaya oturduğu andan itibaren belanın ta kendisi olduğunu belli eden Taylor Maddox tarafından darmadağın edilmek üzereydi. Çekici, isle kaplıyken bile muhteşem görünen ve verdiği sözleri yerine getirmeyen Taylor, Falyn'in yakışıklı bir itfaiyecide göreceğini düşündüğü tüm özelliklere sahipti. Falyn, onun gibi birinin geride bıraktıklarından olmakla hiç ilgilenmiyordu ve ilgisiz bir dişi, bir Maddox erkeği için en büyük meydan okumaydı.

Ancak Falyn, Taylor'ın nereli olduğunu öğrendiği anda her şey değişecekti. Sonunda Maddox inatçılığı, Falyn'in meşhur terk edişleriyle tanışacak ve Taylor hayatında ilk kez yanan taraf olacaktı.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JAMIE MCGUIRE

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 366

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım Yılı: 2016

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

TATLI ATEŞ, Maddox kardeşlerden Taylor'ın Falyn ile olan ilişkisini anlatan kitap.

KONUSU, 

Hotshot ekibi denilen seçkin bir itfaiye ekiplerinden birinde çalışan Taylor, iş arkadaşları ile yemek yemek için gittiği kafede Falyn'i görür. Kendisine sürekli ters davranan Falyn, zengin ailesini ve yaşantısını geride bırakmış, yıllar önce vermek zorunda kaldığı kararın pişmanlığı ile cebelleşmektedir. Tek bir hedefi olan Falyn, bir Maddox'a yüz verilmezse ne olacağını yaşayarak öğrenecektir.

Tüm Jamie kitapları gibi TATLI ATEŞ kitabı da oldukça sade ve akıcı bir dille yazılmış. Kendisini okutmayı başaran bir kitap olsa da diğer kitaplarına göre bir şeyler eksikti ve bunun ne olduğunu tam anlayamadım. Karakterlerden Taylor'ı çok sevdim çünkü o bir MADDOX ama aynı şeyi Falyn için söyleyemeyeceğim. 

Seri ile ilgili genel yorumumu son kitap olan TATLI YANGIN kitabının yorumunun en altında vermeye karar verdim çünkü benim için tüm kitapların artıları da eksileri de bir...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin