HAFIZA (MULTIVERSUM SERİSİ 2)

171 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Alex, Jenny ve Marco, Çoklu Evren'in sonsuz yollarında kaybolmanın nasıl bir his olduğunu yaşayarak öğrenmiştir. Oysa şimdi, yalnızca hatıralarını görebildikleri, Memoria adlı zihinsel boyutun kapalı kafesinden nasıl çıkacaklarını bilememektedirler. Parçası oldukları uygarlığın sona ermesinden yüzyıllar sonra, yeryüzünde yeni bir çağ başlamıştır ve üç gencin, yüzyıllar sonra bu yeni çağa uyanmalarını sağlayan, geçmişlerinde saklı sırrı keşfetmeleri gerekmektedir. Alex, Jenny ve Marco hatıralarını kullanarak bu sonsuz mahkumiyetten kurtulmanın bir yolunu bulabilecek midir?

PARALEL EVRENLER, DÜNYAYI İÇİNDEN ÇIKILMAZ BİR HAPİSHANEYE DÖNÜŞTÜRÜYOR. BU HAPİSTEN KURTULMANIN TEK YOLU İSE HATIRALAR...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: LEONARDO PATRIGNANI

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: PEGASUS YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 349

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

HAFIZA, serinin ilk kitabını okuyan herkesin vakit kaybetmeden okuyacağı bir kitap olacağını düşünüyorum çünkü kitap serinin ilk kitabının kaldığı yerden devam ediyor. O yüzden ilk kitabı okumayanlar bu yorumu okumak istemeyebilirler.

KONUSU;
Jenny, Alex ve Marco Hafıza adı verilen bir yerde kapalı kalmışlardır. Burası fiziksel ve duygusal olarak hiçbir şey hissetmedikleri bir yer olsa da bilinçsel olarak var oldukları bir yer. Daha önce yaşadıkları anların varlığıyla oluşan bir yer de diyebilirim. Yaşadıkları olayları aynı şekilde tekrar tekrar yaşasalarda birkaç kere kaderi değiştirmeye çalıştıkları da oluyor.

Hafıza kitabı, geçişlerin çok belli olmaması nedeniyle beni fazlasıyla yoran bir kitap oldu. Karakterlerin hangi zamanda olduklarını anlamaya çalışmak ve buna bağlı olarak olayları kavramaya çalışmak kitabı okurken yavaşlamama neden oldu. Ne yazık ki ben yavaş kitap okumaktan hoşlanmayan bir insanım... Ama kitap beni şaşırtmayı fazlasıyla başardı.

Serinin ilk kitabında olduğu gibi birkaç eksisi olsa da beni kendine hayran bırakan bir kitap oldu. Bu yüzden bilim kurgu seven herkese seriyi okumalarını öneririm.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin