SON RAUNT

88 2 2
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

Amber'ın kalbi duracak gibi olmuştu. Fotoğraflar mı? Hem de gazetede, ha? Fotoğrafçıdan kaçmak için tüm gece tedbiri elden bırakmamıştı oysa. Adam hangi ara fotoğrafını çekmiş olabilirdi ki? Daphne gazeteyi Amber'a uzattı. Titreyen ellerle gazeteyi eline alan Amber fotoğrafları taradı ve işte oradaydı. Görenin kendisini kolayca tanıyabileceği bir fotoğraf... İsmi yazılmamıştı ama yüzü olduktan sonra isminin yazılıp yazılmaması ne fark ederdi ki? Amber bu yerel gazetenin dağıtım ağının fazla geniş olmamasını umdu.

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: LIV CONSTANTINE

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Sayfa Sayısı: 464

Yayın: EPHESUS YAYINLARI

Basım yılı: 2018

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SON RAUNT, iki kardeş yazar tarafından akıllıca yazılmış son derece mükemmel bir kitap.

KONUSU

Amber, yoksulluk içinde geçirmiş olduğu çocukluk ve gençlik dönemi sonrasında kendisini zengin ve lüks bir yaşam elde etmeye adamış hırslı bir kadındır. Ve bu amaçla yakışıklı ve zengin iş adamı Jackson PARRİSH'i gözüne kestirir. Herkes tarafından saygı gören bu adam evli ve iki çocuk babasıdır ama bu durum Amber için bir engel değildir. Avını elde etmeye çalışan bir avcı olmaktan geri durmayacaktır... Ama bu hayatta hiçbir şey göründüğü gibi değildir.

Kitabın ilk sayfaları beni pek sarmadı hatta yarıda bırakmayı bile düşündüm diyebilirim ama okumak için kendimi zorladıkça kitabın görünen kurgudan çok daha fazlasını içinde gizlediğini anladım. Ve bunu anladıktan sonra kitap beni adeta içine hapsetti.

Kitapta iki kadın karakter var; Amber ve Daphne. Her ne kadar ilk bölümde biri fazlasıyla silik görünsede kitabın son sayfasını okuyup kapağı kapattığınızda kitabın iki güçlü kadına ev sahipliği yaptığını fark etmiş olacaksınız. Bunun nedeniyle ilgili yazacağım her şey spoi olacağı için bunu kendime saklıyorum. Okuduysanız ya da okuduktan sonra bana mesaj atabilirsiniz birlikte kitabı değerlendiririz.

LIV CONSTANTINE, tek kişi değil de iki kişi olduğunu öğrendiğimde afalladım diyebilirim ama mükemmel bir iş çıkarmışlar. Gerçekten tebriği hakkediyorlar... Kitap dil olarak sade ve akıcı bu da olayı kavradıktan sonra kitabın aralıksız bir şekilde okunmasına olanak sağlıyor.

Kitaba verdiğim puan ne kadar beğendiğimi belli ediyor daha fazlasını söylememe gerek olduğunu düşünmüyorum. Kesinlikle okumalısınız! dediğim kitaplardan biri olmaya hak kazandı.

XXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin