...KİTAP ARKASI...
Çalıştığı dergideki "EN İYİLER" köşesinin editörü Abby Foote, "en kötü sevgiliyi seçme üstadı" olma yolunda ilerliyor. İstikrarlı ve olaylı bir şekilde terk edilen Abby'nin talihsizliklerle dolu aşk hayatı çığrından çıkmak üzere.
Abby'nin felaket listesindeki yeni isim, ailesiyle tanışmaya gittikleri gece onu terk etti. Eski flörtleri olan iki yakışıklıdan biri kazaya kurban edilmek istendi, bir diğerinin üzerine ise kızgın bir buldog salındı. Bu adamların tek bir ortak özellikleri var, Abby ile ciddi bir ilişkiye hazır olmadıkları için onu terk etmeleri... Abby'nin lise aşkı aydınlanması gereken cinayet dosyasının iyi polisi olarak geri dönüyor. İyi polisten beyaz atlı prense giden yolda onun için üç seçenek var: prens, kurbağa ya da bir ölü olmak. Abby mutluluğu arayan bir romantik mi yoksa onu kaybetmeye tahammülü olmayan bir seri katil mi? Abby'yi seven yanıyorsa bu aşktan mı yoksa aşksızlıktan mı?
XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: MELİSA SENATE
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayın: MARTI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 304
Basım yılı: 2016
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
SEVME BENİ YANARSIN, A101'in kitaplığıma kattığı kitaplardan biri.
KONUSU,
Aşk hayatında her zaman aldatılan ve terk edilen taraf olan Abby, son sevgilisi tarafından ailesiyle tanıştırmak için çıktıkları yolda terk ediliyor ve aynı gün kendisini doğum gününde aldattığını öğrenen eski sevgilisinin nişanlandığını öğreniyor. İki kötü olayla uyanan ve işe giden Abby 'Bundan daha kötü ne olabilir ki?' sorusunu kendisine sorarken lisedeki platonik aşkı cinayet şüphelisi olduğu için çalıştığı yere geliyor. Abby, yıllar sonra karşısına çıkan eski aşkın kendisi için umut olduğunu düşünsede öncelikle bir katil olmadığını kendisine güvenmeyen -başta ailesi olmak üzere-herkese ispatlamak zorunda olduğunun farkına varıyor.
Aşk ve polisiyenin eşit miktarda işlendiği bir kitap olan SEVME BENİ YANARSIN, 'Katil Kim?' ve 'Acaba sonunda Abby hayalini kurduğu aşkı yaşayabilecek mi?' sorularının cevabını veriyor bizlere. İkinci sorunun cevabı fazlasıyla belli ama ilk sorunun cevabı beni fazlasıyla şaşırttı. Bukalemun gibi gizlenen bir katilimiz var çünkü... Abby, okumaktan hoşlandığım karakterlerden biri oldu. Kimse kendisine güvenmese bile başını dik tutabilen güçlü bir kitap karakteriydi.
Eğer bu tarz polisiye romanlardan hoşlanıyorsanız kesinlikle bir şans verin derim.XXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
No FicciónHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))