...KİTAP ARKASI...
Stage Dive'in bateristi Mal Ericson, imajını acilen toparlamalıydı, en azından bir süreliğine. Koluna takacağı iyi bir kız bu sorunu çözerdi. Mal, bu planın kalıcı olması niyetinde değildi, ama hayatındaki tek doğru kızı bulmayı hesaba katmamıştı... Anne Rollins, gençlik hayallerini ve odasının duvarlarını süsleyen rock tanrısıyla tanışmayı hayal bile etmemişti, özellikle de bu koşullar altında; Anne'in altından kalkamadığı maddi problemleri vardı. Fakat yine de partinin vahşi bateristinin sahte kız arkadaşını oynaması için sunulan teklifi kabul etmek pek de iyi sonlanamazdı. Adam ne kadar seksi olursa olsun... Değil mi?
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: KYLIE SCOTT
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 318
Basım Yılı: 2015
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...AŞKIN RİTMİ, Stage Dive'in bateristi Mal'in aşkını anlatan ikinci kitap.
KONUSU,
Rock grubunun çılgın bateristi Mal Ericson, geçmişini ve yerlere serilmiş imajını temizlemek için Anne adında ev arkadaşı tarafından uğradığı ihanet sonucu maddi sıkıntı çeken bir kızla aşk oyununun içinde bulur kendini. Zaman geçtikçe gerçeğe dönen bu oyun Mal'in kalbini esir alırken, aldığı kötü bir haber sonucu çıkmaza giren duygularıyla ne yapacağını bilemez.
Anne karakteri bastırılmış, kendisini her zaman ikinci planda tutan ve kimseye hayır diyemeyen bir karakter olsa da içinde çıkmak için yanıp tutuşan güçlü bir karakter barındırıyor. Peki sizce bu güçlü tarafı ortaya kim çıkarıyor?
Mal ise gevezeliğiyle kendisine hayran bırakan bir erkek karakter.
Her ne kadar Mal ve Anne ikilisini Evelyn ve David ikilisi kadar sevmesem de birbirlerine olan uyumları kitabı severek okumama neden oldu. Fazlasıyla akıcı ve sade bir dille yazılmış olan kitap bir günde bitirilebilecek bir şaheser adeta.
XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
No FicciónHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))