DEVRİMİN KIZI (THE BOOK OF IVY 2)

76 5 0
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

BEN IVY WESTFALL. KURUCUNUN KIZI.

Nükleer bir savaş sonrası hayatta kalan az sayıdaki insandan biriydim. 16 yaşında kendimi bir güç savaşının ortasında buldum. Annemin katilinin oğluyla evlenmeye zorlandım. Görevim o kadar da zor değildi. Devrime öncülük edebilmem için kocamı öldürüp ailemin yönetimi ele geçirmesini sağlamalıydım, o kadar...

Ben Ivy Westfall. Artık sistemin kurbanı değilim. Görevim artık eskisinden daha zor. İnandığım şeyler uğruna, her şeyimi kaybetme pahasına savaşacağım...

İsmim Ivy Westfall. Ben Devrimin Kızı'yım.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: AMY ENGEL

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Sayfa Sayısı: 264

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

DEVRİMİN KIZI, adını duyduğum ilk günden beri okumak için sabırsızlandığım serinin ikinci ve son kitabı.

KONUSU,

Ivy, sahip olduğu her şeyi kaybetme pahasına da olsa kalbinin sesini dinliyor ve Bishop'ın hayatını kurtarmak adına kendisini çitlerin diğer tarafında buluyor. Babası ve ablasının kendisini kurtarmak adına hiçbir harekette bulunmaması yetmezmiş gibi Bishop'ın ihanete uğradığını öğrenmiş olması durumu daha da kötü hale getiriyor... Her ne kadar çitlerin arkasına atılmış olsa da hayatta kalmak için çabalaması şart ki tam bu noktada devreye yeni arkadaşlar giriyor.

Ivy, karakteri çok sevdiğim bir karakter olmasa da hayatta kalmak için verdiği mücadele takdir edilesiydi.

Bishop, karakterine aşık olduğumu ilk kitabın yorumunda belli etmiştim ve bu durum bu kitapta da değişmedi. Kitaba dahil olduğu ilk sayfadan itibaren tekrar gönlümde taht kurmayı başardı. Her şeye rağmen aşkına tutunması ve sakinleştirici tavırları Helal dedirttirdi.

Amy ENGEL, dili fazlasıyla sade ve akıcı bir yazar olduğu için kitaplarını okumak hızlı ve kolay oluyor... Bu kitaptan puan kırmamın tek nedeni Bishop karakterinin kitaba 95. sayfa da dahil olmasıydı. Kitap Bishop karakteri olmadan çekilmedi ve fazlasıyla yavaş ilerledi diyebilirim. 95. sayfadan sonra ise olaylar çorap söküğü gibi geldi.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin