...KİTAP ARKASI...
Yedi genç. Hepsi de birbirine yabancı. Ama ortak bir özellikleri var: korkuları... Hayatlarını zorlaştıran fobilerinden kurtulmak üzere Dr. Stevens'a başvurmuşlardı. Tedavilere yanıt vermeyince doktorun tavsiyesi ve ailelerin onayıyla, bir tür özel klinik olan Eden Kalesi'ne gönderildiler. Kasvetli bir ormanın içinde ıssız bir kaleyi andıran bu binada yaşlı bir adam özel bir tedavi uyguluyordu. Dr. Stevens aileleri Eden Kalesi'nin kesin çare olduğuna inandırmış olsa da, doktorun "7" adlı gizli dosyasına ulaşan Will bu kalenin kendilerine mezar olacağını sezmişti. Şimdi tek istediği, aşık olduğu Marisa'yla birlikte buradan kurtulmak. Fakat bunu başarmak için Eden Kalesi'nin ardında yatan kirli gerçeği ortaya çıkarmak zorunda...
XXXXXXXXXXXXXX
... KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: PATRICK CARMAN
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayın: SAYFA 6
Sayfa Sayısı: 245
Basım yılı: 2013
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
KARANLIK CENNET, yıllar önce kitap fuarından aldığım ama okurken fazlasıyla sıkıldığım bir kitap olsa da -bir daha okumam- düşüncesiyle elden çıkardığım kitaplarımın arasında yer almadı ve ikinci bir şans verdiğim kitap oldu.
KONUSU
Tek ortak noktaları korkuları olan yedi yabancı genç ailelerinin onayıyla Eden Kalesi'ne gönderiliyorlar. İçlerinde sadece Will bu duruma açık açık isyan ediyor ve daha ilk gün gruptan ayrılıp kendisini gizlemeyi başarıyor. Eden Kalesi'nin bodrum katında bulduğu yer kendisine altı gencin tedavi aşamalarını izlemesine olanak sağlıyor. Ve gördüğü tedavi yöntemi pekte hoşuna gitmiyor. Oradan kaçmasını engelleyen tek neden ise yüzünü görmeden sesine aşık olduğu Marisa.
Normal de okuyup beğenmediğim kitapları bir daha elime almam. Nedense içimden bir ses bu kitabı tekrar okumalısın dedi ve bende o'nu dinledim. İyi ki de dinlemişim çünkü gerçekten severek okuduğum bir kitap oldu.
Kitabın ilk bölümleri biraz yavaş ilerlese de 'Kim? Neyden korkuyormuş?' merakı sayfaları hızlı hızlı okumama neden oldu. Ve yazarın diline hakimiyet kurduktan sonra ise soluksuz bitti.
Kitabın sonu beni fazlasıyla şaşırttı çünkü kitabın arkasını okuduğumda cinayet romanı okuduğumu düşünmüştüm ama kesinlikle cinayet romanı değilmiş. Tam olarak bilim kurgu da sayılmaz ama kitap bittiğinde 'Kesinlikle böyle hayal etmemiştim.' demeden duramadım.
XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Kurgu OlmayanHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))