...KİTAP ARKASI...
"ROANOKE KIZLARININ BURADA UZUN SÜRE KALDIKLARI GÖRÜLMEMİŞTİR. SONUNDA YA KAÇIYORUZ YA DA ÖLÜYORUZ."
15 YAŞINDAKİ LANE ROANOKE ANNESİ İNTİHAR EDİNCE büyükannesi, büyükbabası ve başına buyruk kuzeni Allegra'yla yaşamak üzere Kansas taşrasındaki büyük bir malikaneye taşınmıştı. Lane annesinin gizemli ailesi hakkında pek bir şey bilmiyordu ama kendisini çabucak Roanoke kızlarının zengin ve güzel hayatına kaptırmıştı. Ancak ailenin yüreğinde yatan karanlık gerçeği öğrendiğinde arkasına bakmadan kaçıp gitmişti.
On bir yıl sonra bir gece, Lane'i arayan büyükbabası ona kuzeni Allegra'nın kaybolduğunu söylemişti. Kaçmış mıydı yoksa başına daha kötü bir şey mi gelmişti? Lane aramaya yardım etmek ve Allegra'yı arkasında bırakması yüzünden duyduğu vicdan azabını dindirmek için geri dönmeye karar vermişti. Ancak bu, yıllar önce kaçmasına neden olan harap edici sırla da yüzleşmesi anlamına geliyordu. Peki Lane tekrar bu sırla başa çıkabilecek kadar güçlü müydü?
Lane'in ilk ve son Roanoke ziyareti arasında gidip gelen Roanoke Kızları bir yandan şoke ederken bir yandan da umut vadediyor, ardındn da akıllara durgunluk veren bir keşifle aileleri birleştiren ve onları yıkıp parçalayan sırları irdeliyor.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: AMY ENGEL
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Sayfa Sayısı: 325
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Basım Yılı: 2017
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
ROANOKE KIZLARI, Amy Engel'in yazmış olduğu ilk yetişkin roman.
KONUSU,
15 yaşında psikolojik sorunları olan annesiyle yalnız yaşayan Lane, annesinin intiharı sonucu hiç tanımadığı büyükannesi, büyükbabası ve kuzeni Allegra'nın yaşadığı malikaneye taşınıyor. Hayatı boyunca görmediği sevgi ve ilgiyi bu evde tatan Lane, kendisini Roanoke ailesine çabuk kaptırsa da ailesinin gizli sırrını öğrendiği an evden kaçıyor ve 11 yıl boyunca geri dönmüyor. Geri dönmesinin nedeni ise kuzeni Allegra'nın ortadan kaybolması... Lane, yıllar sonra döndüğü Roanoke malikanesinde, unutmak istediği geçmiş, sırlar ve yarım kalmış hisler ile tekrar bir araya geldiğinde bocalasa da kendisine güvenen kuzeninin başına neler geldiğini ortaya çıkarmaya çalışmaktan da geri kalmıyor.
Kitap, iki zamanlı olarak yazılmış. İlk kısım 15 yaşında kimsesiz kalmış Lane'in anlattıklarından meydana gelirken, ikinci kısım 26 yaşında eşinden boşanmış Lane'in anlattıklarından meydana geliyor.
Ben bir kitabı satın almadan önce yorumlarını araştıran biriyim. Bu araştırmayı ROANOKE KIZLARI kitabı içinde yaptığımda bu kitaba birçok kişinin 5 üzerinden 4 verdiğine şahit oldum çünkü okuyan bir çok insanı rahatsız eden bir ayrıntı varmış kitapta. Bunun merakı ile kitabı elime aldığımda ise merakım çok uzun sürmedi çünkü ailenin karanlık yüzü ilk sayfalarda ortaya çıkıyor. Bu durum bende puan kırma isteği uyandırmadı çünkü kitabın üstünde durduğu konu tam olarak da kimsenin beğenmediği ayrıntı üzerinden ilerliyor. Bu ayrıntıyı 'Beğenmedim!' demek 'Kitabı çöpe atın!' demekle eşdeğer benim için.
Verdiğim puandan da anlaşılabileceği üzere ben kitabı beğendim. Amy Engel, fazlasıyla sinir bozucu bir konuyu çok güzel bir şekilde kaleme almış. Psikolojik gerilim tarzında güzel bir kitap olmuş.
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))