...KİTAP ARKASI...
Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Dudakları bir şey söylemek üzereymiş gibi aralanmıştı. Vücudu buzun içinde donup kalmıştı... O ne ilk ne de sonuncu olacaktı...
Genç bir adam Güney Londra'daki bir parkta, kalın bir buz tabakasının altında bir kadının cansız bedenini bulunca, cinayet soruşturmasını yürütmek için Dedektif Erika Foster göreve çağrıldı.
Buzdaki Kız'ın sakladığı karanlık sır neydi?
Erika gerçeği aydınlatmaya yaklaştıkça katil de ona yaklaşıyordu.
Erika'nın yürüttüğü son soruşturma felaketle sonuçlanmış ve kocasının ölümüne neden olmuştu. Kariyeri sallantıda olan Erika'nın bu sefer kişisel sorunlarıyla olduğu kadar, daha önce hiç görmediği kadar tehlikeli olan katille de yüzleşmesi gerekiyordu. Peki ama katil ona ulaşmayı başaramadan Erika katili yakalayabilecek miydi?
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: ROBERT BRYNDZA
Kapak Cinsi: KARTON
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 412
Basım Yılı: 2016
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...Erika Foster; kitabımızın dik başlı, doğrularından emin olan, işinde fazlasıyla başarılı kadın dedektifimiz. Cinayet romanlarında güçlü kadın karakter görmekten hoşlanıyorsanız Erika'yı çok seveceksiniz.
BUZDAKİ KIZ, ilk sayfalarından itibaren beni etkisi altına almayı başaran bir kitap oldu.
Kitap çok ünlü ve nüfuslu bir iş adamının kızının cesedinin bir buz tabakasının altında bulunmasıyla başlıyor. Davanın başına da her ne kadar son operasyonunda kocası dahil 5 arkadaşının ölümüne neden olsa da kendisini fazlasıyla kanıtlamış olan Dedektif Erika Foster getiriliyor.
Bu cinayetin sadece Andrea ile sınırlı kaldığını düşünsekte kitabın ortalarına doğru aslında katilin daha önce de benzer cinayetler işlediği ortaya çıkıyor ama bu uzun bir süre Erika'nın teorisi olarak askıda kalıyor. (Geri kalanı için kitabı okumanızı tavsiye ederim.)Kitabın fazlasıyla akıcı ve merak uyandırıcı bir dili var. Robert BRYNDZA'nın betimleme kabiliyetine hayran kaldım.
Kitapta beni en çok etkileyen bölümler giriş bölümü ve katilin ağzından anlatılan bölümler oldu. Katilin soğukkanlılığı ve umursamazlığı beni fazlasıyla etkiledi.
Cinayet romanlarında daha kitabın en başlarında 'Katil kim?' diye sorup duranlardansanız yazar katili bukalemun gibi gizlemeyi başarmış ama övünerek söylüyorum ki katilin kim olduğunu kitabın ortalarında tahmin etmiştim ve kitabın sonunda da aynı kişi çıktı. Bunu başarmanın tek nedeni her sayfayı yavaş bir şekilde sessiz bir ortamda okumuş olmam.
Okumanızı şiddetle tavsiye edeceğim bir kitap.
XXXXXXXXXXXXXX
2018'in İLK KİTAP YORUMU ILE SİZLERLEYİM GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
NonfiksiHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))