AŞK VE DONDURMA

91 2 0
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

YANLIŞ KARAR VERDİM.

LİNA YAZ TATİLİNİ GEÇİRMEK İÇİN TOSKANA'DAYDI fakat o hiç de İtalyan'ın ünlü yazları ve güzel manzarası için hevesli değildi. Orada, olmasının tek sebebi, annesinin ölmeden önceki son dileğiydi: Lina'nın, babasıyla tanışması. Fakat ne tür bir baba on altı sene boyunca kızının hayatına hiç dahil olmazdı ki? Lina'nın tek dileği eve dönmekti.

Fakat bir gün, annesinin İtalya'da yaşarken tuttuğu bir günlüğü okumaya başlayınca Lina, gizli aşkların, sanatın ve saklı pastanelerin büyülü dünyasını keşfetti. Yanında, inanılmaz karizmatik Ren'le beraber annesinin peşinden, fazlasıyla uzun bir süredir saklı kalmış sırları ortaya çıkarmaya başladıkça Lina'nın annesi, babası ve hatta kendisi hakkında bildiği her şey değişecekti.

İnsanlar İtalya'ya aşk ve dondurma için gelirdi ama bazen çok daha fazlasını keşfederlerdi.

XXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNA EVANS WELCH

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Sayfa Sayısı: 296

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım yılı: 2017

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

AŞK VE DONDURMA, her yaştan kitap severin gönül rahatlığı ile okuyabileceği kitap.

KONUSU

Annesini kaybeden Lina, varlığını yeni öğrendiği babası Howard'ın yanına İtalya'ya gittiği ilk gün geri döneceği günü planlamaya başlar. Howard'ın arkadaşı olan Sonia annesinin de arkadaşıdır ve Lina'ya annesine ait olan günlüğü verdiğinde annesinin kendisinden gizlediği tüm sırlar açığa çıkacaktır.

Hakkında duyduğum övgülere dayanamayarak kütüphaneme katmaya karar verdiğim kitap okuduğum her sayfa da içimi ısıtırken kitabın sonuna geldiğimde İyiki! dedirtmeyi başardı.

Sayfa sayısının azlığı ve dilin akıcılığı ile kısa sürede bitebilen bir kitap olduğunu söylemek isterim.

Olayın konusu her ne kadar göz önündeymiş gibi dursa da içinde barındırdığı sırlar beni şaşırtmayı başardı.

Kesinlikle tavsiye ettiğim gençlik romanları arasına girdiğini söylemeden geçemeyeceğim. Umarım sizde elinize aldığınızda benim kadar keyif alarak okursunuz.

XXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin