KAYIP KIZ

182 4 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Kaderini gerçekten değiştirebilir misin?

Gabie bir Mini Cooper kullanıyordu. Aynı zamanda yarı zamanlı pizza teslimatı yapıyordu. Bir gece Kayla, Pete'in Pizzası'nda çalışan teslimat yapan başka bir kız, bir sipariş için dışarıya çıktı ve hiç geri gelmedi. Gabie'nin korkusu, sahte pizza siparişi veren adamın Mini Cooperlı kızın bu gece çalışıp çalışmadığını sorduğunu öğrenmiş olmasıydı. Kayla'nın kaderi Gabie'ye mi bağlıydı? Kayla'yı bulmayı takıntı haline getiren Gabie, yine Pete'in yerinde çalışan Drew ile takım oldu. Birlikte Kayla'nın ölmediğini kanıtlamak ve ölmeden önce onu bulmak için yola çıktılar.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar adı: APRIL HENRY

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: SONSUZ YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 309

Basım yılı: 2016

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

KAYIP KIZ, uzun zaman önce gözüme kestirdiğim bugün yarın alacağım derken arkadaşımın yılbaşı hediyesi olarak elime tutuşturduğu kitap.

KARAKTERLER
Gabie; düşüncelerine inancı tam olan ama ne istediğine tam olarak karar veremeyen karakter.

Drew; kitaptaki en sevdiğim karakter. Başını dik tutmaya çalışsa da ailevi nedenler dolayısıyla fazlasıyla ezik bir duruşu var gibi geldi bana. (En azından ben kafamda öyle canlandırdım.). Ve her defasında Gabie'nin yanında bulunması çok hoştu bence.

Kayla; kitabın şansız ve 'kayıp kız' lakabının sahibi.

John Robertson; hakkında ne söylenir bilmiyorum ama her insanın etrafında olabilecek, melek görünümlü psikopat karakter. (Burada spoi vermedim. Kitapta bu şekilde geçiyor zaten okurken anlarsınız.)

KAYIP KIZ, Kayla adlı pizza teslimatçısının pizzaları teslim etmek için gidip bir daha geri dönmemesiyle başlıyor. Katilimizin asıl istediği kişinin Gabie olduğunu ilk sayfalarda anlamak mümkün. Bu kesinlikle bir sır değil... Kitabın sloganında kaderi değiştiren kişinin kim olduğu da böylelikle çıkıyor ortaya.

Uzun zamandır okuduğum kitaplardan farklı bir üslupla yazılmış. Ne kahraman bakış açısı var ne de İlahi bakış açısı. Her kahraman konuyu kendi gözüyle anlatmış. Bu da olayları her şeyi ile anlamamızı sağlıyor.

Konusu ve olay örgüsü basit ve sıradan olsa da okuyucu merakta bırakmayı başaran ve kendini okutan bir kitap.

Gerilim tarzında bir kitap olsa da korkmak veya strese girme gibi beklentileriniz olmasın çünkü bir aşk kitabı okurmuş gibi okudum.

Okumak istediğiniz başka kitaplar varsa ilk onlara onlara yönelin ama şunu belirtmek isterim ki boş zamanınızda okunabilecek bir kitap.

XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin