KARANLIKTA (Hearts in Darkness Serisi 1)

103 2 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

İKİ YABANCI

Makenna James daha kötü bir gün geçiremeyeceğini düşünüyordur; ta ki zifiri karanlık bir asansörde bir yabancıyla mahsur kalana dek. İnce çizgili tayyörünün içinde salınan şık muhasebecinin telefonu çalınca dikkati dağılır ve asansördeki adamda gözüne çarpan tek şey, elinin üstündeki ejderha dövmesidir.

DÖRT SAAT

Kızıl saçlı bir kadın telaşla asansöre binip çantasında telefonunu aramaya başlayınca Caden GRAYSON keyiflenir. Birden elektrik kesildiğindeyse bu keyif yerini paniğe bırakır. Pirsinglerine, dövmelerine ve korkunç görünümlü yarasına rağmen karanlıktan ve dar alanlardan çok korkmaktadır. Şimdiyse en kötü kabusunun içinde hapsolmuştur.

ZİFİRİ KARANLIK BİR ASANSÖR

Şimdi Makenna ve Caden'ın korkuyla baş edebilmek için birbirlerine yardım etmeleri gerekmektedir. Dış görünüşe dayalı önyargıları olmayınca ne kadar çok ortak noktaları olduğunu fark ederler. Ortamı ısıtan karanlıkta aralarındaki çekim giderek büyür ve havada kıvılcımlar uçuşmaya başlar. Peki ama ışıklar tekrar yandığında da aynı şekilde hissedecekler midir?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: LAURA KAYE

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 160

Yayın: NOVELLA YAYINLARI

Basım yılı: 2015

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

KARANLIKTA, birbirine yabancı olan iki karakterin asansörde tanışma hikayesini ele alan kitap...

KONUSU

Kötü bir gün geçiren Makenna, asansöre yetişmek için acele ederken telefonunu düşürür ve yardımsever bir adamın asansör kapısını tutması ile kendisini asansöre atar. Yardımsever beyfendinin yüzünü görmeyen Makenna'nın ilgisini çeken tek şey kolundaki ejderha dövmesi olur... Caden ise yüzünü görmediği halde kızıl saçlarına hayran kaldığı kadının acele ile asansöre binmesini yüzündeki tebessümle izler. Asansörün hareket etmesinden saniyeler sonra aniden kesilen elektrik sebebi ile asansörde mahsur kalırlar. Sorun şu ki Makenna karanlık asansörde ne kadar rahatsa Caden o kadar korkmaktadır çünkü kendisinin klostrofibisi var... Birbirlerini sima olarak bile tanımayan iki yabancı dört saatlik asansör mahsurluğundan sonra birbirilerine karşı neler hissedebilirler?

Makenna ve Caden'ın 160 sayfalık hikayesine bayıldım. Günümüzde dış görünüşün önemini bilmeyen yoktur ama bu kitapta birbirlerinin yüzlerini hiç görmeyen iki farklı karakterin karanlıkta konuşarak birbirlerini tanımalarına ve ortak yönleri sebebi ile birbirlerinde çekilmelerine şahit oluyoruz. Yetişkin içerikli bir kitap olduğu için cinsel sahneleri içinde barındıyor. Bu tarz kitaplardan 'Rahatsız olurum!' diyorsanız okumayın ama 'Benim için önemli değil!' diyorsanız okuyun derim çünkü kitabı seveceğinize eminim.

XXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin