...KİTAP ARKASI...
Evie ve Leo koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardır. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdir.
Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ancak Evie'ye bulduğu ilk fırsatta onunla iletişime geçeceğine dair söz vermişti. Ne var ki Evie ondan bir daha haber alamamıştı.
Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi, arkadaşları vardı ve mutluydu. Ardından gizemli bir adam ortaya çıktı, kendisini Leo'nun gönderdiğini iddia ediyordu. Ve bu adamla aralarındaki elektrik inanılmazdı! Yine de, Evie bu ateşli yabancıya güvenebilir miydi? Ve bu yabancı Leo'yla olan bağlantısı ve onun ortadan kayboluşu hakkında yalan söylüyor olabilir miydi?
XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: MİA SHERIDAN
Kapak Cinsi: KARTON
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 285
Basım Yılı: 2015
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...LEO, kimsesiz iki küçük çocuğun araya yıllar ve mesafeler girse bile duygular gerçekse aşkın asla bitmeyeceğini anlatan bir kitaptı.
Konusunu kısaca özetleyecek olursam;
Evie ve Leo, koruyucu ailelerin yanında tanışan aralarındaki dostluğun daha yoğun ve aynı zamanda masum bir aşka dönüşmesinin ardından Leo'nun zengin bir aileye evlat verilmesiyle birbirlerinden uzaklaşmalarını anlatıyor ama Leo gitmeden önce her fırsatta mektup yazacağını ve on sekiz yaşına girdiklerinde ise kendisini yanına alıp evleneceklerine dair sözler veriyor. Aradan sekiz yıl geçmesine rağmen Leo'dan hiçbir haber alamayan Evie hayata tutunmaya çalışıyor. Ve bir arkadaşının cenazesinden sonra hayatına fazlasıyla gizemli ve Leo tarafından gönderildiğini söyleyen Jake giriyor. Tanıştıkları ilk anda aralarındaki çekim fazlasıyla hissedilirken çok kısa bir süre sonra aralarında bir aşk başlıyor.
Kitabın bir bölümünde Evie ve Leo'nun geçmişte yaşadıklarını anlatılırken, diğer bölümünde Evie'nin günümüzde yaşadıkları anlatılıyor.
Evie, karakterini çok sevdim. Yaşadıklarına rağmen ayakta dimdik durabilmesi ve en küçük birşey ile mutlu olabilmesi beni fazlasıyla etkiledi. Her ne kadar unuttum desede içten içe Leo'yu beklemesi 'mesafeler aşka engeldir' lafını ortadan kaldırdı benim için.
Jake, kitaba girdiği ilk anda etkiledi beni. Gizemli tarafı yanında Evie'ye verdiği değeri her defasında belli etmesi ve bulduğu aşkı kaybetmemek için çabalaması 'Gerçekte böyle erkekler var mı? Varsa ben niye bulamıyorum?' diye isyan etmeme neden oldu.
LEO, arka arkaya okuduğum beş cinayet romanından sonra kafamı dağıtmak için okuduğum ve bana ilaç gibi gelen bir aşk romanı oldu.
Evie'nin istemsizce içten içe duyduğu güven, Jake'in çaresiz aşkı, Evie ve Jack arasındaki yanlış anlaşılmalar kitabı zevkli hale getirirken, her duygunun dozunda olması kitabı okumayı fazlasıyla zevkli hale getirdi.
"Neden bana bakıyorsun?"
"Çünkü yüzün hoşuma gidiyor."Kitabı okumayanlar yukarıdaki alıntıyı sıradan bulabilir ama kitabı okuyanlar için fazlasıyla önemli ve içini hoşnut eden bir anlam yüklü.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))