...KİTAP ARKASI...
Sevgili
-anne
-baba
-sevgili
-diğerleri
Beni durdurmak için yapabileceğiniz hiçbir şey yoktu çünkü;
-kararımı çoktan vermiştim
-hayatım boyunca acı çektim
-siz fark etmediniz
-yanımda olmadınızKELİMELER ÖLDÜRÜR
Anaokulundan beri diğer çocukların, hatta yetişkinlerin zorbalıklarına maruz kalan ve birkaç kez intihar girişiminde bulunan on beş yaşındaki Daelyn Rice için durum yeni kaydolduğu lisede de pek iç açıcı değildir. Kendini öldürmeye kararlı olan Daelyn, hayatlarını sonlandırmak isteyen insanlar için tasarlanmış, Işığın-İçinden isimli bir internet sitesini keşfeder ve siteye kaydolarak, intihar etmek için 23 günlük geri sayımı başlatır. Derken Santana adındaki genç bir çocuk okul çıkışında onunla birlikte bahçede oturmaya ve konuşmaya başlar. Ama daha önce pek çok kez aynı şekilde kandırılıp alay edilen, hor görülen Daelyn'in insanlara güvenmesi için artık çok geçtir... Öyle değil mi?
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: JULIE ANNE PETERS
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayın: GO!
Sayfa Sayısı: 268
Basım Yılı: 2016
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...SEN BUNU OKUDUĞUNDA BEN ÖLMÜŞ OLACAĞIM, bıkmış, tükenmiş, umudunu kaybetmiş bir genç kızın intihara giden yolunu anlatıyor.
KONUSU;
Çocukluğundan beri herkes tarafından dışlanan ve zorbalığa uğrayan, ailesi tarafından bile tam sevilmemiş Daelyn Rice'ın intihar teşebbüsleri ile dolu hayatına misafir oluyoruz.
Son intihar teşebbüsünün de başarısızlıkla sonuçlanması üzerine ailesinin gözetimi altında yaşayan Daelyn internette bulduğu IŞIĞIN İÇİNDEN adlı intihar sitesiyle 23 günlük geri sayımı başlatır. Ve her geri sayımda kendisi ile ilgili korkunç anılarından birisini sitedeki yabancılarla -yani bizlerle- paylaşıyor. Geri sayımı sabırsızlıkla bekleyen Daelyn ansızın hayatına giren Santana ile kafası karışmaya başlıyor.Kitap çok güzeldi. Yazar karakterinin iç dünyasındaki çöküşü çok güzel anlatmış. Kitabın dili fazlasıyla akıcı ve sürükleyiciydi. Ama kitabın sonu açık uçlu bitti. Aklımda fazlasıyla soru işaretleri bıraktı. Tam tatmin olmadım ama güzel bir meraklanmaya neden oldu... Kitabın sonu bizlere bırakılmış.
XXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
No FicciónHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))