TELEPATİ (MULTİVERSUM SERİSİ 1)

323 8 1
                                    

...KİTAP ARKASI...

Alex ve Jenny on altı yaşında iki gençtir. Alex Milona'da, Jenny ise Melbourne'da yaşamaktadır. Son dört yıl boyunca zaman zaman birbirlerini bilinçlerini kaybettikleri anlarda, hiçbir uyarı vermeden gerçekleşen telepatik iletişimleri sırasında görmüşlerdir.

Bu telepatik nöbetlerin birinde buluşmak üzere sözleşen iki genç, aynı gün aynı yerde durmasına rağmen birbirini göremez. Bu, şaşırtıcı bir keşif yapmalarını sağlar: Farklı boyutlarda yaşamaktadırlar. Jenny'nin evreninde Alex bambaşka biridir. Alex'in evreninde ise Jenny altı yaşında ölmüştür.

Onlar birbirlerini bulmaya çalışırken Çoklu Evren patlayıp yok olmanın eşiğine gelmiştir ama Jenny ve Alex'in kesinlikle buluşması gerekmektedir çünkü Dünya'nın geleceği buna bağlıdır. Yaklaşmakta olan kaderi yalnızca aşkları değiştirebilecektir...

YA BU HAYAT ÇOK SAYIDA İHTİMALDEN SADECE BİRİYSE?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: LEONARDO PATRIGNANI

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: PEGASUS YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 351

Basım Yılı: 2014

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

KARAKTERLER;

Alex, 12 yaşından beri sara nöbetleri tarzında nöbetler geçirmekte olan karakterimiz. Bu size normal gelse de kahramanımız her kriz geçirdiğinde bir kızla kısa süreli de olsa iletişime geçiyor. Kız ile ilgili hiçbir şey bilmiyor ta ki kızımız adını söyleyene kadar.

Jenny, Alex'in krizleri esnasında iletişime geçtiği kızımız. Jenny de Alex'inkilere benzer nöbetler geçiriyor ve nöbetleri esnasında Alex'i görüyor.

Marco, Alex'in tekerlekli sandalyeye bağlı çocukluk arkadaşı. Marco'nun akıl ve zekasına hayran kaldım. Bilirsiniz bu tarz kitaplarda beyni ile kitabın kalbini oluşturan bir karakter vardı. İşte bu kitabımızın kalbi de Marco'nun ta kendisi.

TELEPATİ, kahramanımız Alex'in bir basketbol maçında önemli bir sayı atacağı sırada kriz geçirmesiyle başlıyor. Alex, basketbol maçında kriz geçirirken bu sefer kitap bizi hızla, diğer kahramanımız olan Jenny'nin hayatına konuk ediyor. Jenny'nin hayatı gayet normal gidiyor derken Alex'in başına gelenlerin aynısının Jenny'nin başına da geldiğini görüyoruz. Ve iki kahramanımız arasında birkaç saniyelik bir iletişime şahit oluyoruz.
Kitabın ilk bölümü bize kitabın gelecekteki sayfalarında bizi neyin beklediğini gösterdikten sonra biraz yavaşlıyor ve her kitapta olduğu gibi bir süre geçmişlerini anlatıp konuya ısınmamızı sağlıyor.

Karakterlerimizin ikiside gayet cesur ve kararlı. İkisi de bir anda herşeylerini geride bırakıp tek başlarına dünyanın bir ucuna yolculuğa çıkabiliyorlar. Birbirlerini bulmak için yaptıkları şeylere saygı duymadan edemedim. Ben hiçbir zaman bu kadar cesur olamam herhalde.

Kitabın temposu çok yüksek. Başından sonuna kadar da temposu hiç düşmüyor da diyebiliriz. Dili de fazlasıyla akıcı ve sade. Kendinizi kitaba kaptırdığınız andan itibaren bırakmakta zorlanacaksın. Bir de işin içine paralel evren olayı girdi mi? Yeme de yanında yat. 'Acaba şimdi hangi paralel evrene geçecekler?' diye düşünmek beni fazlasıyla eğlendirdi. Her evren bambaşka bir sahneyi canlandırıyor. Bu durumda kitaptan sıkılmanıza engel oluyor.

TELEPATİ, uzun süre sonra elime geçen en iyi bilim kurgu kitabıydı. Serinin ikinci kitabı olan HAFIZA yorumunda görüşmek üzere.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin