Aşk❤ bilmecesi 🤔

77 3 0
                                    

Kumru kızım senmi geldin evet anne benim gel mutfak dayım kızım ne yapıyorsun anne oh mis gibi kokmuş mutfak annem sana börek yaptım kızım yoksa patatesli börek mi.

Evet yavrum hadi üstünü bilen çıkar gel çayda yaptım tamam anne hemen geliyorum sonun da kumru ile annesi mutlu bir şekil de yaşamaya  başlamış tı  ,'taki  bu kumrunun annesinin çok  hoşuna gitmiş ti .Kumrumun bu kadar zaman da değiş mesi inşallah böyle devam etmesi için annesi dua etmiş tır.

Pelo ...Alo kumru nasıl sın.
Kumru...ıyim sen nasıl sın pelo ben sana gelmem istiyorum müsait misin evet  gel pelo evdeyim birazdan yemek yiyecem annem ile sende gel hem bizde kalır sın ok demişti  kumru.
Pelo..tamam canım olur ok geliyorum. Tamam bekliyorum gel canım.

Anne anne ne oldu yavrum ne bağırı yor sun kızım  şey pelo gelecek mış gelsin mi ben gel dedim ama sen ne dersin gelsin kızım tabiki de yemekde yer demişti annem sağol annem benim.

Pelo geldi gel canım hoşgeldin kızım gel ellerini yıka masaya geçin tamam kardelen abla geliyor um birazdan bende seninle geleyim  kumru be pelo şey diyecem canım ne diyecek sin yine pelo sakın yine aşk bilen diye kafamın etini yeme ok pelo hadi annem bekliyor aman  aşk diyecek halim yok sana sen böyle devam et canım  bi türlü seni çözemedim zaten kumru evet canım beni çözmek zordur dur ben diyeyim aşk bilmecesi gibisin sen hee he çok  komiksin pelo ne oldu kız lar hadi börek ler soğudu geldik annem ..

Hadi pelo gel canım  börek ye de ağzın doluyken konuşmazsın  belki canım .
Tamam be yedik ohh eline sağlık kardelen abla nefis olmuş bunlar ya .
Afiyet olsun canım Istersen daha var canım sağol çok duydum vallahi.
Hadi ozaman odama çıkalım da .
Ders çalışalım biraz tamam anne biz odamdayız tamam yavrum .
Gel pelo sen burda yatarsın aşk olsun kumru bende yanın da yatarım sanıyor dum yani pelo isterdim ama ben tek yatmaya alıştım ve kimse ile yatamıyorum canım yanlış anlama bak burası da rahat hem de kocaman  aman  iyi be bende seninle yatmaya meraklı değiliz ya ay pelo hemen  alın ma canım ya ne yapayım bir başka sı ile yatamıyorum ok bir şey diyecem kumru yarın bir gün  aşık olduğun da evlendiğin de ona damı ben seninle yatmak istemiyorum diyecek sin yok artık pelo kızım senin aşkdan başka konuşacak bir şeyin yokmu vallahi deli sin , sen aşk güzel bir şey bence canım.
Eee hadi yatalım artık uykum geldi pelo cum iyi geceler canım  sana da.
Canım seni anlamak zor kumru  hadi uyu pelo çene ne vurdu yine ......

Kumru anne pelo nerde gitti kızım  ne zaman deli vallahi bu kız ya neden bana haber vermeden gitti ki şimdi  acaba bana mı kızdı  ne oldu ki niye sana kızsın boş ver  önem li değil anne ben şimdi  arayım bi bakayım  alo .
Pelo nerdesin ya ben çıktım yatıyor dun iyi de kahvaltı yapmadan çıkmış sın  kızım  ne  oldu bana mı kızdın yoksa yok be ne kızacam sana işim vardı .,tamam ben de bana alındın sandım görüşürüz okulda tamam canım bay ne olmuş kızım niye çıkmış pelo işi varmış anne anladım canım hadi masaya otur sen ben de çıkıyorum anne ya nereye kızım  anne okul da yerim birşeyler  ok sağol anne.

Tamam canım sen bilirsin ye ama bir şeyler tamam anne hadi kaçtım ben bay sanada canım iyi dersler .
Acaba kantine insen saat daha erken pelo nerde acaba alo pelo nerdesin .
Kentindeyim sen geldim okuldayım tamam gel kantin deyim ok geliyorum.

Pelo gel kumru buradayız selam sana da nasıl sınız kız lar iyiz sen kumru bende kumru ne şu karşı daki çocuk sana mı  bakıyor yoksa bana mı  öyle geliyor yok ne diyorsun yine pelo ya iyi bak vallahi bakıyor kızım  ya dün ozan bu gün de bu çocuk nerden çıkıyor bunlar ay pelo ya ....

Pelo gel kumru buradayız selam sana da nasıl sınız kız lar iyiz sen kumru bende kumru ne şu karşı daki çocuk sana mı  bakıyor yoksa bana mı  öyle geliyor yok ne diyorsun yine pelo ya iyi bak vallahi bakıyor kızım  ya dün ozan bu gün de bu çocuk ne...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıkıl dım  neyse ben derse giriyorum  tamam geliyorum pelo kim bu niye bakıyor bana deli galiba bilmem sakın senin aşk bilmecen olmasın yürü pelo demiştim...... masadan  kalkmış tık sonra hala bakıyor du .....

 masadan  kalkmış tık sonra hala bakıyor du

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kumru  çok tatlı kız bu çocuk ya demiş tı. Pelo yürü pelo yürü hadi  bakıp durma ya bir şey anlayacak şimdi  .
Hadi süs artık öğretmen  gelecek şimdi  ay sustum sinirsin sende bu da ne ya merhabalar arkadaş lar ben edebiyat öğretmen iz ay kumru öğretmen miş  çok tatlı  he ne demez sin tanışalım mı  ben yeni öğretmenizim evet sen bana  adını söyler misin demişti.

Ben mi evet sen bu arada benim  mete senin kumru adım yani demiştim çok güzel bi ismin varmış kumru  demişti.
Sanki bana baktığın da kalbim de bir kıvıl cım oldu acaba çok mu büyük konuş tum pelo haklı mıy dı  iyi ben aşka inanmam ki hayır  olamaz böyle bir ben ve aşk  otura bilirsin kumru .
Evet bu gün ders yok sadace  sizi tanımak  istedim çıkabilir siniz.
Demişti şey kumru biraz bekleye  bilirmi sin benmi demis tim.
Evet sen şey tamam dedim  pelo sen çık ister sen ne oldu canım aşık mı oldun.
Çık pelo duyacak şimdi  çıktım sana kolay gelsin  defol pelo

Neden benim kalmamı istediniz hocam demistim oda bana seni tanımak istiyorum demişti iyi de neden ben dedim o da gözümün içine bakarak sana bir ödev verecem kumru nedir ilk görüş de aşka inanır mısın  peki ama bunun edebiyat dersi ile ne ilgisi var hocam sen çalış ok hadi  yarın görüşürüz  kumru  nedemek  istedi ki .
Pelo sen gitme din mi yo seni merak ettim ne konuştunuz ay pelo ne meraklı sın sen gel bende bir şey anlamadım ki bi ödev  verecem dedi bana ne ödevi  .

Bana dediki  ilk görüş de askka inanır mısın dedi yarına  kadar bunu çalış dedi nedemek işte di ki kızım  anlamadın mı neyi demis tim pelo ya öğretmen sana aşık olmuş nerden çıkarıyor sun böyle şeyleri pelo ozaman neden bize değil de sana böyle  bi ödev verdi  düşün bakalım zaten kantin de sana bakıyor du dimi of pelo senin bu hayal gücün var beni bir gün öldürecek  sinsen beni ya hadi ben kaçtım.
Bu gece bence uyku yok sana nedenmiş  hocanın verdiği ödevi düşün canım ay git hadi pelo gayet güzel uyacam demis tim ama kafam da karış mış tı  gerçekten neden böyle bir ders verdiki ya böyle ders mi olur aman bana ne ya kesin kafa buluyor yarın sorarım nasıl sa derken telim çalmıştı  alo dedim .

Ve arayan  oy du siz nerden buldunuz numara mı  unutdunmu ben öğretmen im ne istiyorsun sunuz benden  ödevin ini yaptın mı ne ödevi diye teli kapamış tım  deli mı dır nedir ya yoksa sabık mı???🤔🤔

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin