Bebeğim benim 🧿🎀

384 7 0
                                    

Geçmiş olsun kumru kızım bu sabah nasıl sın bakalım agrın var mı biraz ama iyim doktor bey bebeğim nasıl çok iyi merak etme kuzey geldin mi evet aşkım annem sen demi geldin tabi yavrum seni yanlız mı bırkacaz elif bebeğimi gördün mü .

Gördüm çok tatlı ya iyi hoş da isim mi ne olacak halk etten ya bunu hiç düşünme dik ani olunca annem söyle sen koysan kızımın ben mi olur mu annesi babası var ken niye olmasın hadi şey yavrum ablanın ikra evet canım doğum da ölmüş tü ne dersin hayatım kızı mızın adı ikram olsun mu.

Sen nasıl istersen hayatım ben artık bebeğimi işte bu işte beğeniz bu benim evet aşkım çok tatlı anne şuna bak burnu küçücük evet kızım aynı senin küçüklü gün aşkım sana da benziyor evet çok tatlı ben de teyzesi oluyorum merhaba ikracım ben .

Merhaba ay elif çok komik sin öyleyim dir tatlım hayatım bu arada simay aradı çok sevindi ya .

Artık 40kı çıkınca gelirseniz diyor inşallah ne zaman çıka caz hastane den ben çok sıkıldım doktor ne zaman uygun görür se aşkım .

Dikişlerin ize bakalım mı biz çıkalım dışarı ya bebeğimi onu getirecez biraz dan tamam.

Evet şu an iyi gözüküyor dikişler sonra bi ara gelip alırız dikişleri bi sorun yok gibi çıkabilir siniz teşekkür ederiz doktor bey .

Kuzey canım çıkış işlemlerini halleder çıkarız biz de seni ve bebeği mizi .
Hazır edelim madem çok tatlı dimi evet anne olun ca anlıyor insan başka bi duygu muş bu annem seni daha .

İyi anladım şimdi hadi nazlı kız hazır mısın evet gir koluma biraz zor basıyor um sandalye isteyelim bence iyi olur bence de bekleyin siz burada .

Ya bi sandalye alsak sezer yan olunca basamıyor hemen getir eyim ben sağol .

Hazır mısın canım evet hazırım hadi bismillah diyelim bakalım ikrayı sen al annem tamam otur bakalım of çok acıyor ya.

Eh kolay değil çocuk sahibi olmak tatlım ya öyle de insan kucağına alınca bi farklı oluyor muş be annem evet daha çok şey ler görecen kızım .

Aynen eh artık darısı elifin başına yok canım ben almayım niye büyük konuş ma bence yok tatlım ya ben kariyer yapacam sonra çocuk diyor sun .

Yani daha ortada koca yok ayol ay ilahi elif dikişlerin açılacak gelmekten hadi bakalım bayan lar arabaya yavaşça canım bi dakika ay çok acıyor ya.

Yavaş otur sen arkada daha rahat eder sin evet canım öyle .

Annem yanımda otur tamam kızım bende öne geçeyim kuzey yavaş sür olurmu açım var öyle mi madem hastane de kalsaydın keşke yok
O kadar olacak canım ben beş tane doğurdum of annem yani siz bi tane ile nazlı sınız maşallah oh konuş annem görüyor sun dimi elif beş dakik da sattılar beni aynen tatlım .

Geldik hadi bakalım ikrayı sen al Anne tamam kumru bekle ben senin koluna girecem canım elif sen kapıyı aç tamam çantaları bana verin al yavaş canım gel çok acıyor tamam sakin keşke sandalye yi isteseydik .

Ben seni kucağıma akşam mı hayır daha neler aşkım yavaşça gidelim geçmiş olsun kumru cum sağol teyzem allah analı babalı büyüsün inşallah amin .

Tamam az bi basamak kaldı buyurun bakalım oh be son da evimiz deyiz hoşgeldin ikram bebeğim evine .

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin