Bu aşk burada bitmez büyük final 😘

563 8 2
                                    

Evet bu gün o gündü artık mahkemeye gitme vakti gelmişti.

Teyzem de sağol sun beni hiç yanlız bırakma dı .

Evet girmiş tik ,salonu na ikra abla ve umut da oradaydı , ve o bana ben ona uzak tan bakıyor, duk nerden nereye dimi şu hale bak artık boşanmak için saniyeler kalmıştı .

Evet sıra bize gelmiş ti .
İçeri girdik gelin lütfen çocuklar siz .
Kardelen hanım ve umut bey boşan, mak için buraya baş vurdun uz bi kez daha soruyorum emin misiniz çocuklar evet efendim demiştik .

Aynı anda ve tam boşanmak üzereyken .

Olga yı tekrar karşım da görünce yok artık dedim ve beni dinler misiniz demiş ti avukat beyde bi dinleye lim efendim demişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Olga yı tekrar karşım da görünce yok artık dedim ve beni dinler misiniz demiş ti avukat beyde bi dinleye lim efendim demişti .

Bana doğru dönüp bak ufaklık seni hiç sevmediğim doğru ben o resimleri bile bile yolladım sana demiş ti .

Boşan san da boşan masan da, farketmez bu deli çocuk sana aşık bana dönmez o yüzden o fotoğraf lar bi foto montaj canım sen de çok saf mısın, ki foto montaj olduğunu anlamadın neyse ben söyleyim de, ister boşanın, ister barışın umrum, da değil artık diyerek gitmiş di .

Bak kardelen hepsi oyun muş gördün mü canım evet ne düşünüyor sun hakim bey demiştim ben boşanmaktan vaz geçtim .

Nasıl yani abla beni bi cimcik ler misin al doğru mu duydum ben evet sen den boşanmıyorum ,aşkım biliyor dum beni sevdiği ni ,tamam hemen şımar ma demiş tim .
Ve sonra oradan el ele çıkmış tık .

Taki ayırır mak için gelmiş tik belki olga gelmesey di ,şimdi boşanmış olacak tık .

Neyse ki her şey yoluna girmişti ve sonra ikra abla bu günü kutlama mız gerek hem annem ,ler evde hazırlık yaptılar siz de gelin lütfen madem Kardele ,nin teyzesi siniz, ben gitseydim, yavrum hayır bırakmayız bizim misafir imiz, olun lütfen tamam peki ben ozaman ay gülü arayıp haber edeyim olur teyze aşkım söyle seni çok özledim bende .

Herşey yoluna girdiği için çok mutluyum bende ne oldu teyze tamam haber verdim canım çok güzel hadi bizim araba ile geçelim kumru annem le de tanışırsınız, hem çok güzel ve iyi bir insan lar teyze umut böyle olduğu na göre ailesi de öyledir tabi kızım .
Teyzem çok mutluyum asıl ben çok mutlu oldum sizi böyle gördüm ya içim rahat gidecem kal san ya biraz canım biliyorsun aygül var oda gelir yok tatlım benim de işlerim var sonra yine gelirim hem sizde gelirseniz

Dimi kumru hanım evet tabi beklerim yazın çok güzel olur bizim oralar .

Gideriz dimi aşkım evet gideriz kardelen artık hiç şekil de ne olur sa olsun ayrılır maylım olmaz mı tamam canım .

Seni çok seviyorum çünkü ben bi lav boya , ya gitmek için izin istemiş tim .

Sonra herkesin keyfi iyi di bahçe de mangal keyfi yapıyor du .

Eyer şühbelerim, de de gerçek se hadi allahım bir mucize olsun gebelik testi yapmıştım sonra beklemek daha da bi heyecan veriyor du bana ama sonra gözlerimi kapatıp ve süre kaldım öyle ce, sonra yavaş ca açtım
Ve pozitif çıkmıştı bu aldığım en güzel bir hediyesi di bu gece bunu şimdi içeri geçip sürpriz yapacak tım en az onlar da benim gibi şok olacak lardı .

Hayatım nerdesin geldim vallahi merak ettim yanına geliyorum .
Sevgili ailem aşkım abla teyzem en kötü ve iyi günler de hep benim le oldunuz hepinizi ze ayrı ayrı teşekkür ederim bu ne şimdi veda eder gibi .

Size bi sürpriz im var nedir merak ettim hayatım baba olmaya hazır mısın ne nasıl yani ben şimdi baba mı olaucam allahım anne duydun mu baba abla evet bende hala olacam canım tebrik ederim .

Çok sevindik allah kucağınıza almak nasip etsin bir daha ağzının tatı hiç bozulmasın sağol abla diyerek ağlama ya başladım ve sonra hamilelik den dir diye gülmeye başla dı lar .

O kadar mutluydum, ki onlar tabi.

Ve kumru anne beni odasına çıkarıp bana bir beşik göstermişti .

Çok güzel bu evet bu beşik umut dun küçük lük beşik gi sakladım bak bu gün için lazım mış çok güzel kumru anne çok teşekkür ederim onun bana gösterdi ği bu sevgi karşısında çok mutlu olmuş tum ..

Artık mutlu olmayı hakketmiş, dik .
Mutluluğun adı aşktan geçer .

İşte umut ve kardelen hikâye mız de bura da son bulmuştur umarım beğen mişsinizdir, mutlu son finalimizi .....

Hoşçakalın demeden önce aşiret kızın yeni bölüm leri ile yakın da karşı nız da tekrar olacaz ben yazar şenay özcan takipte kalın derim bir birinden güzel hikâye ile görüş mek üzere sevgi ile 🥰☕kalın 🤗🤗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşçakalın demeden önce aşiret kızın yeni bölüm leri ile yakın da karşı nız da tekrar olacaz ben yazar şenay özcan takipte kalın derim bir birinden güzel hikâye ile görüş mek üzere sevgi ile 🥰☕kalın 🤗🤗


YAZAR ☕!!!ŞENAY  ÖZCAN 🌹🌹🌹🌹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YAZAR ☕!!!ŞENAY  ÖZCAN 🌹🌹🌹🌹

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin