elifin vuruşu

1.4K 30 1
                                    

Ne yapacaz bu kız bize rahat .
Vermeyecek belli hele sana hiç .

Boş ver herşey olacağına bakar ben kahve alacam ister misin canım olur  tamam kim o ses duydun mu yo hayır duymadım allah allah bana öyle geldi .

Sanırım kuzey ne yaptı acaba bilmiyorum canım arasak mı yok o pislik yanında bilen dir belki .

Dimi aynen ya şimdi yanın daysa olmaz acaba ne konuşacaklar ki.

Bilmiyorum inan kafam çok karışık evet canım merak etme biraz dan arar bizi yağmur yağıyor çok korkuyorum .

Yağmur gürültüsün den ay kıyamam sana gel beraber yatalım olur ben dişlerimi fırçalayıp gelirim tamam ben de buraları toplayıp gelirim .

Sen çık ok çok yağmur var evet .
Ben yağmur dan korktuğum zaman annem derdi ki korkma kızım yağmur sesi insana huzur verir derdi

Canım annem onu çok özledim hemde çok evet bende özledim ailemi yine duygu sala bağladık hadi yatalım artık aynen canım .

Sesiz olun bizi farketmesinler tamam agbi olur demek burada kalıyorsunuz kumru hanım sesiz olun arka tarafa .

Geçin tamam kumru kumru efendim bi ses duydum yo ben duymadım hadi uy artık hayır ne davut hayır bırak ah bırak beni tutun şunu nerden .

Sen bizi ben seni cehenneme .
Kaçsan yine bırak elifi bırakacam sana yardım eden kim varsa gözünün önünde hayır bırak olmaz getirin hayır elif canım kumru bırakın beni .

Hayır davut yapma ne ister sen .

Yaparım yeter ki onu bırak merak etme canım bırakcam senide öldürmek ister dim ama seni babana göterecem ve  baban verecek senin cezanı anladınmı .

Hayır bırak onu ne çok geç son .

Duanı et elif cik hayır yapma hayır.

Vurdun onu elif elif canım iyimisin .

Hayır deglim kaç kumru hayır seni bırakamam kaldırın hayır bırakın beni gitmeyecem yürü hayır elif canım.

Ölecek davut ne olur hastaneye .

Götürün onu lütfen yürü kumru .

Elif kumru kumru hayır biliyorsun.

Dimi bunlar hep senin yüzünden .

Sen kaçmasaydın  bunlar olmayacak tı oyüzden ağlama şimdi artık seni istesen de almam demek yeni sevgilin.

Kuzey öylemi yok öyle bir şey yanlış duymuş sun artık önemi yok  davut.
Kız orada ölecek lütfen bir şey yap kapa çene ni oda her şeye burununu sokmasın öbür tarafta görüşürsünüz.

************************************

İyi de bu kapı niye açık şimdi .
Bu da ne kan var buralarda .
Kumru  elif kuzey elif iyimisin .

Kuzey tamam sakin ol kımılda mı ok.
Böyle kal acil ambulans lütfen tamam elif kuzey kumru yu götürdüler ama nereye bilmiyorum .

Tamam sen konuşma yorma kendini .
Nasıl buldular bizi bilmiyorum ama kumruyu babasına götürdüler .

Öldürecek ler ne olur git kuzey onu kurtar elif lütfen çok kan kayıp etti .
Tamam siz şöyle çekilin lütfen ne .

Oldu burada şey bozanlar köyünden .
Bir kızın ailesi zorla bir erkeklen evlendirmek isteyince ben de yardım etmek istedim ve kumru yu kaçırdılar .

Ama  şu an babası töre aşiret diye tuturup kızı öldürecek ler tamam hemen gidelim  ben de gelecem olur .

Sizi takip edecem bozanlar köyü demiştiniz dimi evet komserim hadi çıkalım çocuklar burası na dokun mayın böyle kalsın ne olur lütfen.

Bir şey olmasın kumru sabret geliyorum alo sen ne yaptın tülay .
Ne oluyor kuzey daha ne olsun senin .

Yüzünden bir kız canıylan uğraşıyor .
Kuzey ben bir şey yapmadım yalan söyleme sen verdin o pisliği e  adresi anladın mı canım ben kapat alo alo kuzey lanet olsun ya salak davut .

Sanki ben verin dedim de şimdi artık
Kuzey beni hiç affetmez ya ne yaptım ben sadece alıp gitseydin ya.

Davut oğlum ne oldu buyrun kızınız.

Adi köpek demek kaçarsın ha baba lütfen kapa çene ni kimlen o kız vardı ya onu vurdum ne vurdunuz mu demiş ti annem kumru iyimisin anne .

Elif öldü merak etme sen de ölecek sin neden böyle yapıyorsun baba ben senin kızın degilmiyim kapa çene ni sanırım töreyi unutmuşsun sen .

Götürün bunu odaya kilitleyin baba yapma ne olur elif ah elif ölme ne olur kuzey gel beni bul allah ım neden .

Böyle oldu benim yüzümden öldü arkadaşım kendimi hiç affetme yecem
Artık ölsemde ne farkeder ki .

Kumru kızım iyimisin anne buradan gidin lütfen bey görmesin kızım o benim bir şey ler yesin yasak yenge
lütfen bırak hayır ne oluyor burada .

Kıza birşeyler getirdim o bir şey yemeye çek bey yapma ona bir şey olur sa seni öldürüm sen mi çekil şurdan allah seni bildiği gibi yapsın.
İnşallah .

Burası mı evet bu köy tamam sakin olun gersini biz hallerderiz siz karışmayın bakın geç kalmış olabiliriz biz ilgilencez kuzey bey nerde bu davut beyin evi karşı da .

Gidelim alalım hemen  davut senmisin evet seni cinayetten tutuklama kararı aldınız iyi de kimi hadi yürü oğlum ne oluyor ne cinayeti tamam anne yok bir şey komiser bey .

Ne yapmış oğlum elif diye kızı vurmuş ve kumru diye bir kızı da alı koymuş ben yapmadım yürü oğlum götürmeyin ne olur tek oğlum o benim kuzey demek sen de burada sın

Cezanı  çekecek sin sende nasıl sa çıkarım merak etme baba ne olur .

Nereye götürüyorsun beni yürü durun bakalım bırakın o silahları .

Kuzey kumru iyi misin komiser bey tutun şunları alın bunu da sen nasıl bir babasın be töreymiş.

Kuzey elif nasıl hastanede canım
Bilmiyorum ama nasıl beni ona götür ne olur kuzey tamam camın hadi.

Gidelim kızım annem kuzey annem selam efendim sağol kızımın hayatını kurtardın  bi anne daha ne ister .

Ben gidiyorum anne tamam yavrum git buralardan sen ne yapacaksın en kısa zaman da seni alacam bu pislik yer den kendine iyi bak kumru bekle .

Az kızım al bunları bunlar ne anne .
Benim bir işime yaramaz kızım al bunları kendine bi düzen kur yavrum.

Annem ben senin hakkını nasıl öderim hadi git kızım bekletme çocuğu görüşürüz annem .

Gidelim mi evet onu böyle bırak mak.

Çok zor kuzey anladım canım yakın bir zaman da annen de gelecek yanına merak etme tamam kuzey teşekkür ederim canım neden yanımda olduğun için elif ne oldu acaba ararım hastaneyi  alo bu dün gece bir hasta vardı durumu nasıl acaba .

Yoğun bakım da şuan ameliyat tan .

Çıktı anladım iyi ama dimi evet .
Ama durumu kiretik  ya ona bir şey olursa kuzey olmayacak bir artık herşey düzelecek tamam .
İnşallah canım elife bir şey olursa .

Ben ne yaparım dilinde vardır .

Sözleri ama çok saf ve masum çekingen bir kızdır ailesi ile arası o kadar iyi sayılmaz İzmir lıdır kendisi .

Biliyorum söylemişti.
Canım benim ne kuzey ölmez dimi hayır canım bir şey olmaz artık herşey geride kalacak tamamı .

Onun yanıda ken dimi güven de hisse diyordum o kadar huzurluyum ki şu an bir elif iyi olsa daha iyi olacak tım.

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin