yeni bölüm yeni bir başlangıç

226 9 0
                                    

15yıl sonra  ....

Ne dersiniz başlayalım mı .

Oğlum anne ablan nerede bilmem çıkıyorum dedi ama öyle mi peki sen ben de çıkacam anne  yavrum  söyle  önce sen  aç bakalım şu ağzını of anne hala çocuk muş um gibi davranıyor sun öyle sin ama annem canım sen muhteşem bir eşi bulun maz bir kadın sın hadi oradan yalancı anne söyle ne istiyorum biliyor musun ne .

en az senin gibi  güzel ve dürüst  biri ile tanış mak isterdim .
Bak sen  bizim umut beye büyümüş de evlen mek mi ister allah gönlünü ne göre versin yavrum benim .

Anne ben çıkıyorum tamam canım hadi kolay gelsin sana babam nerde yürüyüşe gitti biraz dan döner tamam annem akşam görüşürüz .

Vay canım allah bahtlarınızı açık etsin demek evlenmek istiyor sun canım oğlum benim .

Oğlum umut nerdesin ya geç kaldın geldik işte oğlum murat söyle biliyor musun aşık olmak istiyorum vay aşk ve sen öyle mi evet aşk istiyorum seve bileciğim biri ile tanışıp evlenmek istiyorum .

Hayır lısı be hadi oğlum hadi deli sen ve aşk nerde kaldı öyle dürüst kızlar belki bir yerde ,bi yerlerde seni bekliyor dur belli mı olur sen dalga geç bakalım ne dalgası oğlum ya şaka yapıyoruz inşallah arandığını bulur sun bir gün yakışlısın da daha ne olsun .

Bu kadar gevezelik yeter hadi işe artık tamam .
Bak aşkmış oğlum dalgamı geçiyor sun hala sen benim le yok be kan ki.

Bekle dur ne durdur arabayı ne oldu  oğlum kenara çek niye hadi tamam sakin ol işte orada

Bekle dur ne durdur arabayı ne oldu  oğlum kenara çek niye hadi tamam sakin ol işte orada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim orada oğlum buldum kan ki ne buldun oğlum bak şuna bak

Vay güzel kız mış masum evet hem de bir çiçek gibi hadi ne sen git nereye işe şakamı yapıyor sun sen yo şaka değil düşündüğüm şeyi yapmayacak sın sen tam da onu yapacam iyi dayak yeme de ya kan ki git hadi tamam allah sana akıl versin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vay güzel kız mış masum evet hem de bir çiçek gibi hadi ne sen git nereye işe şakamı yapıyor sun sen yo şaka değil düşündüğüm şeyi yapmayacak sın sen tam da onu yapacam iyi dayak yeme de ya kan ki git hadi tamam allah sana akıl versin .

Deli bu çocuk bu ya vallahi deli ilk gördüğü kızı aşık sanıyor .

Merhaba pardon merhaba dedim tanıyor muyum sizi yok ama ben umut bana ne nasıl yani tanış mak istiyorum ne okuyor sun size ne çok ayıp ama a sizin yaptınız ayıp degil de benim yaptığım mı ayıp evet sizin le tanış mak istedim siz her gördüğünüz kişiy len tanışmak mı ister siniz .

Hayır sadece  özel biri ise benim için o kişi ile tanışmak isterim güzel bayan neyse siz burada bekleyin o halde ben gidiyorum hayır durun lütfen beni yanlış anlamızı gerçekten istemem yo senin gibisin den çok teklif alıyorum ama vız gelir vız gider sizin gibi yani.

Ben gerçekten sizin le ciddi bir şekilde tanışmak istiyorum tanışmak lütfen .
Ne musabet canım gidin lütfen ben bu gördüğüm yüzü unutamam ki .

Ya ne arsız şey sin sen bak orada polis var şimdi gider şikayet ederim  iyi et ben burada yım .

Ya gerçekten arsız sın sen istemiyorum ama ben tanışmak ama ben istiyorum lütfen hayır deme  istemiyorum kusura bakmayın .

Ya dur lütfen en azından  adını bağışla istemediğim bir kişi ye neden adımı söyleyim ki size .
Demek söylemiyorsun  git bakalım güzellik ben nasıl sa bulurum seni.

Ama nasıl ne inatçı bir kızmış ya ama tam aradığım kişisin zor kızları severim yine bulacam seni prenses....

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin