kuzeyin & kumrusu

1.3K 26 0
                                    

Evet sonunda gelmiştik İzmir deydik artık ama ilk önce elifin Yanına hastaneye gitmiş dik .
Allah dan durumu iyi di yoksa kendimi hiç bir zaman affet mezdim sonra kuzeyin evine ğitmiş tık .

Şimdikilik herşey güzel gidiyordu.
Kuzey bana o kadar iyi davranıyor du ki ,onun yanın da huzur doluydum.
Kumru efendim evde yiyecek bir şey kalmamış ben bi markete gidecem sen gelsene az benimle nereye gel yukarı burası kimin odası .
Bak canım bu dolap ta kıyafetler var hepsi senin  ama canım önce banyo yap sonra  rahatına bak .

Tamam mı canım ben hemen gelirim.
Oldu canım kuzey efendim canım çabuk gel olurmu hemen gelirim sen korkma kapıyı ben kilitler çıkarım tamamı .

Oh diyerek bir rahat nefes almıştım.
Onun odası olmalı burası çok sade ve bir o kadar da temizdi burada bir takım resimler de vardı Acaba annesimi çok benziyor du .

Neyse ben banyoya girmiş tim .
Birazda korkmuş tum sanki bir sesler duydum ve banyodan çıktım ve kuzey senmisin dedim ama ses yok tu.

Bana öyle geldi galiba  .
Sonra yukarı çıkan bir ayak sesi duydum kuzey diye seslendim sonra .
Karşım da Tülay vardı benimse saçlarım ıslak ve üzerim  de bornozum vardı .

Bana sen burada benim bornozum üzerin de burada ne işin var dedi ben de asıl senin ne işin var dedim ve oda benim saçlarım dan zorla tutup banyoya sokmaya çalıştı kızım senden.
Kurtulamayacam mı dedi ve beni su da boğmaya kalkdı baya bir kavga yaptık  ,,,,,,,

Bu kapı niye açık kumru yoksa kumru ne oluyor burada oh kumrun kuzeyi de gelmiş tülay senin ne işin var burada nasıl girdin buraya .

Unutdum mu aşkım anahtar var ya
Ben sana anahtarı bırak demiş tim .
Ben hayır bunun burada ne işi var hem de benim bornoz um üstün de
Şimdi böyle mi oldu kuzey hani beni seviyor dun hayır ben seni sevmiyorum hem sen ne hakla benden hesap soru yorsun evet bizim yerimizi sen söyledin dimi senin yüzünden kız arkadaşım ölüyordu be.

Eh yeter be sıktın kuzey artık yolla şunu yeter tülay evet biri gidecek ama o kumru değil ama sen sin kuzey ne .
Diyor sun sen beni kovuyorsun öylemi evet defol bunu pahalıya ödetecem sana görürsün sen hadi tülay bekle anahtarı alayım hadi .
Öyle olsun bakalım bunu ödeyecek siniz diye kapıyı vurup gitmiş di .
Sanırım çok kızdı boşver şey ben üzerimi değiş tireyim tamam ben balık aldım sever misin olur tamam bende .

Salata yapayım gelirim olur .
Aşağı ya inmiştim sonra bana öyleyce baka kalmıştı neden bana öyle baktığını sordum çok güzel olmuşsun teşekkür ederim .
Bu elbise sana çok yakışmış annemin elbisesi ya öylemi kızma sın demiş tim.
Sonra birden yüzü düşmüştü ne oldu yanlış bir şeymi dedim yoksa yok annem öldü ya demiştim özür dilerim önemli değil nasıl öldü diye sordum .
Trafik kazası peki baban oda anladım ben gerçekten çok üzüldüm kuzey insan ne kadar alışamayacam desede alışıyor be kumru .
Biliyormusun seni anneme çok benzetti yorum o da senin gibi masum du çok iyi bir kalbi vardı hep ona benzeyen biri ile tanışıp bir yuvam olsun istedim .
Ve sonra allah seni çıkar dı karşıma ama farklı bir şekilde çıkmak isterdim karşına ne önemi varki iyi ki çıktın sen benim kaderim sin kuzeyin kumrusu hoşgeldin hayatıma .

Demişti ve ellerimi tutup gözlerime bakmış tı sonra beni oracıkta öpmüştü ve ayaklarım yerden kesilecek sanmıştım sonra dedim ki işte gerçek aşk buydu  olsa gerek demiştim.......

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin