pişmanlık😔 ve kaza

126 6 0
                                    

Burada ne işin var umut çünkü seni burada bulmuştum o bulduğun kız değilim artık ben git lütfen hayır dinleyecek sin beni .

Umut lütfen daha fazla zorlaştırma .

İstemiyorum ama ben senden özür dilemek için burada yım yemin ederim benim bir suçum yok bana tuzak kurmuş senin baha nelerin den bıktım anlıyor musun sen gitmez sen ben giderim hayır beni dinleme den .
Gidemez sin aşkım ne olur diyorum bende hayır burada başladı belki ama .
Şimdi iyi dinle burada da bitecek son sözün mü evet seni affet demem üzgünüm hoş çakal .

Şimdi iyi dinle burada da bitecek son sözün mü evet seni affet demem üzgünüm hoş çakal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diyerek gitmiş ti .
Ve ben den arkasından bakıp kalmıştım asla beni affet miyecek ti .
Biliyorum hepsi benim hatam onu kayıp ettim artık yaşamanın bir anlamı yok ben onsuz yapmam .

Arabasına binip bir hızlan süren umut kendini kayıp edip bilerek duvara doğru sürmeye başla mış tı.

Ve acil ambulans çağır mıştı .
Etraftan sonra telefon nu çalıyor du arayan annesiyle di ama bakan yoktu sonra bi hemşire bakıp kızım sen kimsin efendim oğlunuz şu anda ambulans da bi kaza geçirdi de .
Ne diyorsunuz siz yavrum hangi hastane .

Demişti annesi sonra abla sını arayıp kızım ikra efendim anne yavrum umut bi kaza geçirmiş ne nasıl nerede .
Bilmiyorum ambulans dan açtılar ben hastene ye geçiyorum yavrum tamam ben de geliyorum .

Ah umut ne yaptın be kardeşim sen .
Alo lale efendim abla umut bi kaza yapmış ne nasıl abla acaba kardelen le konuştuk dan sonra  mı ki .
Evet olabilir allah kahretsin ya .

Ben geliyorum abla tamam canım .
Alo kardelen efendim canım nasıl sın iyim bugün umudu gördün mü hiç.
Evet ona herşeyin bittiği ni söyledim kızım ah ne yaptın sen ne oldu ki .
Daha ne olsun ki sana kızıp arabası nı duvara vurup kaza yapmış ne diyor sun sen bir şeyi varmı bilmiyorum ablası aradı ben hastane ye .

Geçiyorum ben de geliyorum ben ce gelme şimdi seni görüp iyice kızarsa abla sı olsun gelecem tamam tatlım .
Görüşürüz hep benim yüzümden ya .

Ne olur allahım ona bir şey olmasın .
Abla umut nasıl kardelen ne oldu ablacım ne konuştunuz da böyle oldu hep benim hatam abla ona bitti dedim herşey tamam benim kardeşim güçlü.
Bir şey olmayacak olmaz dimi abla .

Anne kızım ikra oğlum nasıl bilmiyorum anne doktor çıkmadı daha siz kimsiniz biz arkadaşlarıyız efendim ne olur  oğlum ma   bir şey olmasın kuzey merak etme hayat bir şey olmaya cak .
Doktor bey geldi doktor bey nasıl kardeşim zamanın da yetiş diği .
İçin şans lı biraz müsaade altın da tutacağız yanlız kardelen kim o ismi çok sayıklıyor .

Benim isterse niz girebilir siniz tabi .
Kim bu kızım gelinin ne gelin mi .
Bunun yüzünden mi kaza geçirdi benim oğlum anne yapma lütfen senin oğlun da onu aldatmış ama ne .
Boş ver iyi ya buna şükür ler diyelim  .

Kardelen buradayım tamam geldin mi aşkım affet beni ne olur tamam zorlama kendini lütfen özür dilerim aşkım ne olur gitme burada yım tamam elini ver bana ben sadece seni sevdim gözlerini ellerini ne olur bize bir şans daha ver tamam verecem bende seni çok seviyorum umut .

Sen iyi ol başka bir şey istemiyor um demiştim ona ne kadar kız sam da yine kalbim onu istiyordu .

Umut ne oldu doktor bey bir şey oldu çıkın lütfen ne olur bir şey diyin .

Ne oldu oğlum ma bir şey mi oldu bilmiyorum konuş gördük birden makine den ses geldi .

Allahım ne olur onu benden alma ben onu çok geç buldum oğlu muzu kuzey ne oluyor bilmiyorum hayatım .

Neden hala çıkmadı kimse kuzey ikra tamam anne sakin ol lütfen .

Ne konuştunuz içerde hiç abla affet beni bilen dedi sen ne dedin söyle senin yüzünden kardeşi me bir şey olursa sorumlu su sensin .

Ben bir şey demedim ki gidelim kardelen hadi lale ben affet miş tim onu inan bir şey demedim yemin ederim ya gitmem bi kenar da beklerim ben canım burası karışık şimdi gel gidelim ben sana haber veririm hayır dışarda beklerim ben .

Tamam kantine inelim ozaman gel ağlama tamam ölmesin ne olur lale .
Tamam canım sen burada bekle ben bi ,yukarı çıkıp geleyim tamam canım çabuk gel .

Abla ne bir şey varmı yok bekliyoruz kanaması başlamış ameliyat a almışlar ne bir şey olmaz dimi bilmiyorum lale kardelen aşığı da gitme di kızın üstüne gittik ya .

O bir şey yapmadım diye ağlıyor kız.

Ay allahım ne olur onu bize bağışla kumru teyzem nasıl ,nasıl olsun ki  sakin eleştirici verdiler işte .

Doktor geliyor abla tamam doktor bey ne merak etmeyin kanaması durdu .
Oh bir şey yok dimi şu an için yok geçmiş olsun sağ olun .

Ben aşağı ya inip kıza haber vereyim yazık korkusundan buraya gelmiyor tamam canım git sen.

Lâle ne oldu umut nasıl iyi bir şey yok canım yalan söylemiyor sun dimi hayır yalan söylemiyor abla canım sana biraz çıkıştım ,kusur uma bakma iyi umut allah onu bize bağışla dı .

Şükür inan bana o seni çok seviyor ben de onu sevdiği mi söylemiş tim .

İyi oldu ya artık içim rahat dı ......

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin