hayal kırıklığı

295 7 0
                                    

Günaydın aşkım kahvaltı hazır sağol canım simay kalkmadımı sen otur ben bakarım belki çıkmıştır.
Tamam canım simay simay gelebilir miyim simay cım allah allah nerde bu kız yatak da hiç bozulmamış.

Bu da ne böyle aman allahım sen ne yaptın simay ya kuzey ne oldu kumru simay nerde şey aşkım sanırım simay gitmiş nereye bunu sana bırak mış .

Ver şunu bu ne ya şimdi tolga da kim ne yapıyor bu kız ya evleneniyor mu hayır bu olamaz ben gidiyorum bekle bende gelecem çabuk ne yapıyor bu kız böyle aklı sıra intikam alıyor tolga kim ya sana bahsettimi hiç .

Hayır aşkım nerden bileyim ben yeni seninle öğrendim kuzey sakin ol ne korkuyorum daha çok uzak ulaştırma simayı simay bitti benim için artık anldınmı .

Kuzey karşıya bak hayır ya simay simay eyvah abim tamam sakin ol bir şey olmaz abi sen yaptın abi sevdim kimi bunu tolgayı sen kumruyu sevdiğin gibi .

Sen ne yaptın aptal abi lütfen deme böyle sus seni aşalık herif abi yapmayın durun kuzey lütfen bırak beni ebertecem seni pislik aşalık yeter abi dur ben tolgayı çok seviyorum yazıklar olsun simay tolga öylemi benden bu kadar mı .

Nefret ediyordun yazıklar olsun sana abi affet beni tolga öylemi sana kendini tolga diye mi tanıt dı abi ne diyorsun sen davut pisliği bu nediyor sun abim ne davutu tolga doğru mu .

Simay canım sen kumrunun davutu musun yani seni bizden intikam almak için evlendi aptal hayır inanmam ne halin var sa gör artık senin bi abin yok.

Abi gitme ne olur yalvarır ım affet beni yürü kumru abi defol .

Sen beni gerçek ten onlardan intikam için mi kullandın tolgamı yoksa davut mu diyeyim söylesene ne istedin benden ne olur söyle beni hiç sevmedin dimi abim hiç bir zaman beni af etmeye cek ne yaptın sen davut simay ilk ten tamam böyleydi .

Ama sevdim seni sonradan dimi ne fark eder seviyorum bak simay biz abinle asker arkadaş dık ya o gitti elim den sevdiğin kızı aldı dimi sen de beni kullandın ne kadar körmüşüm sen benim saf duygu larım la oynadın .

Yazıklar olsun sana simay canım yapma böyle artık evlen dik intikam için dimi hayır seni seviyorum lütfen aşkım şimdi daha güçlüyüz canım .

Şirkete ortak sın herşeyi planlayarak yaptın degilmi aşkım yapma her şey sil baştan başlaya caz artık tamam .

Yanlız kalmak istiyorum tamam ben çıkacam gelecem sen dinlen biraz aşkım tamam .

Ne aptal mışım allahım nasıl anlamadım ama çok sevmiş dim onu alo abi sen yüzlen arıyor sun beni simay abi ne olur bilmiyor dum yemin ederim abim affet asla sen beni hayal kırıklığı na uğrattın ve kendini de artık senin bi abin yok anladın mı bir daha asla arama .

Sakın abi lütfen yeter kuzey biliyorum hatalı ola bilir ama oda ona tolga diye tanıtmış kendini nerden bilsin kız o pislik den her şey beklenir .

Sen ne diyorsun kumru bizim le paylaşa bilirdi en azında önce den kim olduğunu ögrensey dik izin verir miy dim sen ce olan oldu artık canım .

Oda anlayacak zaman la onun gerçek yüzünü belki de mutlu olur ne mutlu su ya bi de, Amerika okudu ya bu kadar cahil mi olur insan ya yazık yeter artık bu evde simay adı .

Duymak istemiyorum anladınmı anladım canım .

Bi kahve yapayım sana iyi gelir hayır çıkacam bak gör sen hisseler onda şimdi onu da alır elinden zaten onu niyeti de oy du başka ne olacak aptal aptal aptal keşke hiç gelmeseydi amerika dan.

Tamam sakin ol artık hasta olacak sın diye korkuyorum kuzey ne olur tamam ben çıkıyorum tamam canım .

Of simay neden böyle oldu ki sanki .
Simay merhaba burada ne yapıyor sun abimin gittiğini gördüm seni gördümü hayır neden böyle bir şey yaptın simay o pisliğin teki yeter bunları duydum artık .

Eşyalarımı almaya geldim umarım pişman olmazsın abim beni hiç affetmeyecek biliyorum abin haklı simay sana ne kadar düşkün olduğunu biliyorsun dimi ama sen hepimizi hayal kırıklığı na uğrattın hakın da hayırlısını versin canım umarım değer bu yaşadıklarına .

Hoşçakal simay abime söyle onu çok seviyorum güle güle simay .

Ah simay umarım pişmanlık yaşamaz sın umarım..............

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin