Simay abin nerde ne oldu kumru bu gün mezarlık da karşılaştık ya yine bağırıp çağır dımı yok da aslın da ne dese haklı simay ben kendime yaptım ve şimdi de pişman sın yani öyle mi .
Sanırım pişmanlık değil de ne ya kumru sen gerçekten ne istediğini biliyor musun canım abim çok haklı bence sen eski kumru değilsin niye ben değilim ki sadece yüzüm değişti diye iyi de ne gereği vardı ki .
Neyse ya bana ne dimi simay bana yardım et lütfen ne yapmamı istiyorsun ki abim dinlemez ki beni pardon telim çalıyor tamam bak sen.
Alo simay hanım ben avukat ne oldu avukat bey sizi görmem gerek neden .
Konuş mam gerek nerede siniz ofis deyim tamam bekleyin orada peki .
Ne olmuş simay şirketin avukatı önemli olduğu nu ve bekle dedi bana ne oldu ki acaba bilmem ki.
A geliyor ne oldu simay hanım odaya geçelim lütfen ne olduğunu söyle yecek misiniz simay hanım bu sizin için nedir bu , bunun için de hakınız olan para var ve bu da abiniz den size bir not nasıl yani ben bir şey anlama dım .Abiniz şirketi sattı ne nasıl ya nasıl yapar bunu deril dimi abim ya olmaz öyle şey kumru satmış şirketi yani artık bizim değil mi burası hayır ama baba mın dı burası ya nasıl yapar .
Vallahi benden satma mı istedi bende satdım neyse ben gideyim peki avukat bey güle güle kumru görüyorsun dimi bize neler yaptığı nı hepsi senin yüzünden ben ne yaptım simay daha ne yapacak sın ki mahvettin abimi gözü ne şirket ne bir şey ya nasıl yapar ki bunu delimi bu not yazmış ya .
Oku bakalım ne yazmış tamam canım simay şu an bana kızgın olduğunu tahmin edebiliyor um ben artık çok görürdüm canım şirketlen uğraş mak istemediğim içinde senin payını verdim ister bi yer aç kendine o sana ev alacak kadar ve bir yer açmak için kadar yeter canım beni affet ama böyle olması bizim için en.
Hayırlı sı canım bu seni untacam anlamına gelmez ama bi süre belki de uzun bir sürede olabilir buralarda olmaya cam kendine çok iyi bak canım ben seni ararım .
Şu na bak ya ne kadar da rahat satmış ve beni bırakıp gitmiş bıkmış ta bunlar hep senin suçun kumru her seferin de beni suçla mak dan vazgeç ne yapayım söylense bi açıklamam varmı nerde olabilir abin ne bileyim ben bir şey yazmamış kafa dinlemek için kaçmış işte .
Artık bende durmam buralarda ne yapacak sın sen demi kaçacak sın simay kumru sen niye geldin ya gitmiyor musun sen İtalyan a hayır ne istiyor sun yok artık abim anladın mı yok yeter kendine gel ve düşün nereye gider ki bilmiyorum aklıma gelmiyor şehir dışında olduğu belli ama dimi artık kafam durdu simay, simay canım iyi misin yardım yardım ne oldu kumru hanım arabayı hazırlayın hemen efendim simay canım .
Kendine gel simay aç gözünü canım ah kuzey ah ne yaptın sen çabuk hastane ye peki efendim hızlı olun biraz simay ne oldu bana tamam canım hareket etme şimdi .
Hastaneye gidiyoruz araba dayız canım bayıldın çok sıktın tabi kendini az kaldı canım neden boyle olduk ki kumru benim abim den başka kimsem yokki tamam canım bulacaz abini sen iyi ol tamam hadi yorma kendini hadi biraz hızlı olun ya geldik efendim doktor bey acil cabuk ne oldu bayıldı lütfen siz dışarda bekleyin biz ilgilenir iz tamam ay allahım inşallah kötü bir şeyi yoktur .
Efendim ben den bi isteğiniz varmı evet kuzey bey nerelere gitmiş araştırın acil tabi efendim ah kuzey benden kaçayım derken kardeşi ne ne kadar zarar verdiği ni bilmiyor sun ne diyeyim ki sana ben .
Niye çıkmadı bunlar ya of ne zormuş beklemek ya ne olur simaya bir şey olmasın allahım ne olur ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Dla nastolatków" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...