Bağ evine gelen umut ne var yok sa yık mış tı çünkü ne olduysa orada kayıp etmişti .
Kardelen inin güvenini ama geriye sadece bi anı geçiyordu gözünün önündenİşte o an onunla olduğu her dakika ağlıyor du .
Ve telefonu çalsa da bakmıyor arayan ablası dır o da telefonu fırlatıp kırmıştı.Hemen arabasına binen abla sı bağ evin yolunu tutmuş tu .
Ay umut ya ne olur yine bir şey yapmasın allahım alo lale efendim olanlar dan haberin varmı evet abla evlenme teklifi ni kabul etmemiş .
Evet onu biliyorum tatlım ya umut nasıl ,nasıl olsun bağ evin de yine orda kırmış dökmüş herşeyi telefon da kapalı ay abla kardelen nerde abla neden böyle yaptı bu kız .Herşeyi konuştuk ya neden ki ya.
Bilmiyorum abla ya güven konusu sanırım onu görülsen söyle içi rahat etsin çocuk mahvolmuş durum da .
Abla bana da haber et ya merak ederim.Ok duydun dimi kardelen kendini bağ evine kapamış lale sen olsaydın ne yapardın aşkım a sahip çıkar dım .
Benim gördüğü mü sen görmedin ama tamam ne sen demek ki gerçek anlamda sevmemiş sin canım .
Bilmiyorum kafam karışık .Bak canım senin fikrin ama yine de iyi düşün tamam ben çıkıyorum tamam görüşürüz .
Ben ne yapacak tım .Ah umut neden böyle olduk ki sanki .
Ben de onu çok seviyorum ama bilmiyorum ama lale doğru söylüyor olabilir belki ona bir şans verebilirim .
Belki alo ikra abla kardelen sen mi sin ah be kızım ne oldu abla nerde bağ evin de tamam ben de geliyorum .Gerçekten mi evet onunla konuşacam gel be kızım tamam abla .
Şükür umut aman allahım ne olmuş burada umut ablam ne yaptın sen ne işin var abla burada o kız haklı abla ben çok aptal bir adamım yapma deme böyle canım .
Abla ben onsuz nasıl yaşarım söylese ne tamam her şey düzelecek canım gel bi yüzünü yıkayalım gel buraya aptal aşık sen çok mu seviyor sun bu kızı ya evet abla .
Evet bağ evine geldim ve girsem mi girmesem mi diye çok düşündüm o gün geldi aklıma ama ne olursa olsun güçlü olup aşkım a sahip çıkmam lazım dı .
Buraya ne olmuş böyle aman allahım bu oda da görmüş tüm hayır kızım dedim kendine bunu yapma kardelen abla canım gel din mi .
Evet kardelen sen ne yaptın sen böyle umut sen bu kadar zayıf mısın eyer sen yoksa zayıfım niye geldin beni biraz daha aşağılayıcı konuş mak için mi.
Hayır tabi ki de ben buraya senin le bir kez daha konuş mak için geldim umut ve şu haline bak senin yüzünden bu halde yim benim yüzümden mi sadece yeter çocuklar kavga yapmayın artık adam gibi konuşun demiş ti .Abla sı ben gidiyorum siz burada birbirinizi mi, yerseniz artık ne yaparsanız yapın .
Kahve içermisin iyi olur içine zehir ata bilir sin saç malama .
Şu haline bak içki kokuyor sun gel buraya yat kardelen umut hadi gitme gözlerime beni hiç sevmedin mi umut sen yat geliyorum olmaz sende yat yanıma seni çok seviyorum çiçeğim beni bırakıp gitme burada yım tamam .Geliyorum hayır diye elimi tutup beni öpmüş tü ,gözlerime bak aşkım ne beni sevdiği ni söyle evet seni çok seviyorum umut ve öylece kollarım da uyup kalmış tı.
Onu gerçek ten seviyor dum ne kadar o anı aklıma getirmek istemesem de .
O bir tuzağın içine düşmüştü ve bunun bedelini ona acı çekmesini istemiyorum
Öyle masum yatıyor du ki o uyurken ben de buraları toplayım en iyi si .
Sonra tekrar kapı çaldı ve gelen yine oydu yok artık dedim ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...