kız isteme günü

497 9 0
                                    

Kumru hazır sanız çıkalım mı olur ben hazırım ben bi simaya bakayım simay abicim  hazır mısın hazırım da abi ben gelmek zorunda mıyım canım konuşmuş tuk dün tamam .

Geliyorum çıkalım abi  yanın a bir kaç eşya al belki bir kaç gün orada kala biliriz canım  abi ya tamam hadi canım bi köyüm eksik kalmış tı zaten .

Daha iyi  biraz da köy havası alırsın işte abi bir şey sora cam, sen gerçekten bu kızlan evlenmek istiyor musun yoksa onu korumak için mi eyer öyleyse .

Bu senin ömür boyu vicdan azabı yaşama na, sebep olur bak .
Yok öyle bir şey canım ben kumru ya .

Aşığım iyi sen öyle diyorsan ne bileyim sanki biraz seni isteksiz gibi gördüm sana öyle gelmiş hadi .

Çıkalım artık geç kaldık tamam hazırım ben gidelim bakalım .
Biz geldik gidelim mi olur annem ler, çıktı dışardalar, hadi aşkım gidelim.

Kuzey söyle biraz konuşalım mı.
Hayatım geç kalmasak lütfen tamam simay siz arabaya geçin olur .

Ne oldu kumru kuzey sen gerçekten .
Benim le evlenmek istiyor musun evet nerden çıktı yine kumru tabi ki de istiyorum sen istemiyor musun hayır istiyorum tabi ama sen den emin olmak istedim.

Ben eminim canım çıkalım anneler bekliyor simay arabanın önüne geçmişti hiç anneme de saygısı yoktu.

Herkes hazır olduğunu na göre gidelim artık dimi çok uzun yolmu abi yok canım fazla değil bir iki saat lık yol kuzey babamın haberi varmı evet.

Annen konuştu sabah öyle mi, anne, evet yavrum bekliyor artık bizi kızım sen endişe etme tamam .

Ozaman geldik bu ne ya filim lerdeki gibi abi siz yok sa aşiret misiniz evet canım biraz öyle demişti elif .

Biraz mı kapıda sanki koyun sürüsü gibi adamlar var abi sen nasıl bir şeye bulaşdın böyle .

Simay lütfen kızma abi başımız belaya girmesini de girmez merak etme kızım onlar bizi korumak için var .

Niye kimden koruyacak lar ki anlamadım doğru su  neyse boş ver hadi geçelim anne söyle babam kapıda olsun kızım gel bir şey olmaz.

Öpeyim efendim  öp bakalım oğlum .
Hoşgeldiniz kızım hayırdır bu güzel kızımız da kim simay efendim adım.

Kuzeyin kardeşi oluyorum efendim.
Kardeşin, var demek evet efendim öyle yurt dışında okuyor du güzel neyse sende hoşgeldin kumru hanım.

Demişti babam ama kafamı, kaldırmaya bek yüzüm yoktu sonra bana elini uzattı, ve bende elini öptüm oda na  geç  sizde bizi biraz yanlız bırakın kuzey oğlum la konuşma yapacam biraz .

Demişti babam ve acaba ne konuşacak dı gel bakalım oğlum artık sende benim bir oğlum sayılsın .

Teşekkür ederim efendim bak oğlum davut çıkmış habisden evet haberim var dün şirkete geldi şirkete mi.

Ne işi varmış İzmir demi yani merak etmeyin onun derdi ben den intikam almak şirkete ortak arıyorduk ve yeni ortağımız davut muş, öyle mi evet, malisef efendim.

Kötü olmuş o size rahat vermez şimdi.
Bir şey yapamaz efendim öylede sen onun karısını kaçırdın, oğlum bu konuyu böylece kapatmaz lar bence.

Ne yapacak ki yapsalar şimdiye kadar yaşarlar dı sen onları tanımaz sın.
Töre bilmezmiş gibi konuşursun gerçi nerden bilecek sin ki .

Şehirli çocuğu sun neyse biz şu nikâh işini bi konuşalım önce bakalım  evet biz de o yüzden buradayız .

Önce nikah günü alın bi sonra da sesiz sedasız nikahın ız, kıyılır.

Ağam sefer ağa bu tarafa geliyor galiba duydu geldiklerini tamam içeri almayın siz burada kalın abi ne oluyor yok bir şey simay sen içerde kal abi kim geliyor simay anne kumru kızım yok bir şey tamam da dışarıdaki, adam kim ne istiyor sizden .

Ya biri biri şey desin abi simay cım sakin ol tamam abi gidelim buradan bir şey yok abicim korkma sen .

Kuzey  tamam bir şey olmayacak baban konuşacak tamam yeterli siz sakin olun

Desede yine hepimiz kötü bir şey olacak diye çok koruyor duk .

Dışarda bağıra bağıra konusuyor du .
Davutun, babası babamla ne konuşuyor du acaba .

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin