Zaman sız doğum🤗🧿🎀

472 8 0
                                    

7 ,Ay sonra canım aşkım günaydın nasılmış bakalım benim güzel bebeğimin annesi iyim bomba sadece biraz sancılarım var .
Eh normal aşkım doğum yaklaşıyor ya bi doktora mı gitsek her sancı da doktora gidersek işimiz iş aşkım yok geçer ya .
Sen ne yapacak sın bu gün holdingin de işlerim a toplantı mı yeni reklam yüzü arıyoruz ya nasıl bi yüzmüş ki bu dergi için kıskandın mı yok ta ne bileyim  daha tam bi şey bulduk sayılmaz .

İyi öyle olsun bu arada dün simay aradı gayet işini bilen kurmuş .
Bi fotoğraf cıylan anlaşmış canım .
Öylemi iyi oldu ya onun için hadi ben geç kaldım canım tamam .

Görüşürüz aşkım ne şu yüz güzeli işi eee yok ya tamam boşver hadi kaçtım ben tamam of ya bi de yüz güzeli mız eksik ti yavrum ya baban beni begen mese neyse derildim her halde doğmamış çocuk lan konusuyor herhalde hormonların bozuldu  .

Bide kıskanç lıgım çıktı alo efendim nasılsın elif iyimde tatlım canım ya  bi şey diye cem söyle ne oldu ya bizim kuzey in şirketinde  yüz güzeli arıyorlar mış öylemi .

Olsun sen niye kızdın ya çok güzel kız olur sa sen iyice derirdin kızım kuzey seni seviyor böyle fikirlere kapılma bence evet doğru söylüyor sun saçmala dım   işte boşver sen neler yaptın  elif iyi işte bu ay son dönecem ya çok iyi olur ya sana ihtiyacım var .

Tamam kızım sana ne fazla takma rahatın yerinde kuzey seninle öylede bilmiyorum içim de hep bi sıkıntı var işte neyse takma bunları görüşürüz sonra ok tamam canım öp seni çok bende tatlım .

Neyse bi tatlı daha yesek mi bebeğim of karnım ne oluyor bana ya  biraz daha sabret ya of sancım telefonum mutfak da kaldı of .

Ay kuzey kumru hanım şule senmisin evet efendim ah çok sancım var evet ben ne yapayım ambulansı ara sonra da kuzey kumru  hanım iyimisin suyum geliyor lütfen hayır bebeği mi kayıp etmek istemiyorum tamam sakin olun ben aradım şimdi.

Tamam nefes alın lütfen tamam çok sancım alo kuzey bey ne oldu şule kumru hanımın çok sancısı var .
Ne diyor sun ambulansı aradınız mı evet efendim tamam geliyorum gelmeyin efendim hastaneye geçin.
Geldi ambulans tamam  ben oraya geçiyorum peki kuzey bey .

Ne oldu karımı getirmişler nerde kim karınız beyefendi kumru hanım mı .
Yukarıda efendim doğum başladı .
Ya erken ama öyle ama suyu gelmiş efendim ya tüh keşke yanlız bırakma saydam.

Şule nerde doğum da efendim tamam alo elif kuzey hayırdır bi sen bi karın ne iş ne oldu ki sabah da kumru aradı biraz lafla dık işte senin şu yüz model mi neymiş ne biraz kafaya takmış sanırım ne elif kumru doğum da ya ne diyor sun sen .

Kuzey iyi di ama öyle ama sancısı vardı sabah ay deli kız ya tamam ben hemen annesini de alıp geliyorum .

Tamam canım görüşürüz ok.
Doktor bey ne oldu gözünüz aydın ne doğdu mu yani evet erken doğum oldu malisef peki durum ları nasıl iyi bebeği biraz kuvez de tutmamız gerek anne karnın da susuz kalmış .

Anladım iyi ama dimi evet peki kumru nasıl oda iyi biraz dan odaya alacaz orada görürsünüz  geçmiş olsun sağolun .

Aşkım kuzey nasılsın aşkım iyim de sancım var biraz iyisin iyisin bebeğim nasıl oda şuan kuvez de neden bi şeymi oldu kuzey bana doğruyu söyle kızıma bir şey olmadı dimi hayır aşkım iyi merak onu görmek istiyorum canım lütfen sabah görürsün.

Ama lütfen dikişlerin açılacak bak hadi dinlen biraz iyi diyorsun yani evet aşkım tamam.
Annenler de gelecek ya haber verdim ya sağol aşkım ben dışarda yım sen dinlen biraz tamamı canım oldu canım.
Kuzey bebeğim iyi dimi gerçek ten iyi hayatım yarın görecek sin zaten tamam canım  hadi uyu artık biraz.🧿🎀

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin