Alo kumru ne oldu simay çabuk gel ne oldu çok kötüyüm bebeğim ne ,nerdesin sen arka taraf dayım hay allah bekle hemen geliyorum .
Ne olur bebeğin e bir şey olmasın allahım ne olur eee nerde bu kız simay ,simay nerde ya ..........
Bu da ne böyle ya .
BENİM LE EVLENİR MİSİN
Aman allahım bu da ne
Ah kuzey sen ne yaptın böyle ah simay ya çok kötü sünüz siz demek bana oyun oyan adınız .
Yok artık aşkım benim le yeni den bir başlangıç yapma ya ne dersin evet evet evet derim tâbi ki de .
Aşkım bu çok güzel bi sürpriz olmuş bana gerçekten yani simay öyle kötüyüm diyince çok korktum .
Ne bileyim böyle bir şey hazır layacagınızı ben ya siz çok kötümü iyimi desem benden daha da çok iyi oyun cusunuz siz ya ne oldu sen ağla dın mı yok ya gözüm yaşar dı biraz .
Hadi sen çok mu duygusal laştın mı biraz ya yapma kuzey lütfen .
Of ya tamam nasıl ama sürpriz evet çok şaşırır dım canım benim çok güzel di gerçekten bu şimdiye kadar aldığım en güzel evlilik teklif di canım dermişim.Öyle mi evet aşkım öyle tabi sen bana hiç böyle evlilik teklifi yapmış miydin daha önce aşk olsun kumru öyle mi .
Oldu şimdi şaka aşkım küstüm ya yerim ben sizi çok tatlısınız siz ya böyle sağol simay cım sana da aşk olsun kandır dın beni de hadi gut nayt ben kaçar kaç bakalım .
Seni de göre cez canım hadi öptüm seni bay .
EE aşkım biz ne yapalım şimdi bilmem artık güzel bir yemek yeriz olur mu tabi ki de bayım siz nasıl isterse niz buyurun canım .
Teşekkür ler canım gidelim olur nereye sürpriz yine mi evet bu gece sürpriz ler bitmez aşkım .
Bu sefer ne var senin aklında olmaz gidince görürsün kuzey ne dir .
İşte geldik canım burası mı evet .
Kuzey sen ne yaptın burada tanıştık senin le ve burada tekrar sen le yeniden tanışmak istiyorum adınız ne hanım efendi kumru ne olur bana yardım edin demiş tin de size .Evet tabi peki adınız ne dir .
Kuzey efendim ne olur bana yardım edin demiş tin gözlerime bak kumru .
Kuzey ne yapıyor sun seni çok seviyorum diyorum ne bütün bu geçmiş leri geri de bırak mak istiyorum canım bende tabi aşkım bu gece gerçek ten süpriz lere dolusun canım ağlama lütfen yok aglamıyorum sadece şu halimiz e gülüyor um nereden nereye dimi .
Evet ya haklı sın o kadar çok şey yaşatık ki ben de sende zor yollardan geçtik bize bi sınav oldu belki de dimi evet aşkım sen beni .
Suçladığın zamanlarda bilen ben senden hiç bir zaman vazgeçmedim biliyorum aşkım benim de hatalarım oldu sana karşı çok kırıcı oldum tamam artık bunları konuşmaya lım yeni den bi hayat evet yeni bir hayat ama şu gerçek var ki.
Kuzey, ne oldu kumru niye ağlıyor sun yine aşkım sana bir çocuk veremem ki .
Aşkım ben seni her halin le seviyorum aşkım yapma gerekirse yeni den bi evlat sahibi olabiliriz aşkım kuzey şakamı yapıyor sun kuzey ne var senin aklında nasıl çocuğum olacak ki benim evlatlık alacaz aşkım ne o kadar sahipsiz çocuk var ki kumru sen ne kadar iyi yürek li bir insan sın aşkım ister misin evet aşkım evet demiştim o an .O kadar mutluydum ki ağlamaktan gözlerim şişmiş di ama mutluluk dan çünkü kuzey bana öyle güzel konuşmuştu ki bu gece ilk kez ve bir kez daha aşık olmuştum kuzey e .
Çünkü o hayattım da gördüğüm en mükemmel insandı .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...