Kardelen....Alo pelo kızım kumru yanında mı daha gelmedi de yok kardelen abla o enson biz çıkar ken sınıf daydı niye bilmem öğretmen kal dedi oda kaldı niye kızım pelo vallahi.
Kardelen abla yeni bir öğretmen geldi okula bi garip biri nasıl garip yani anlamadım kızım şey kumru ya takmış kafayı ne diyorsun sen pelo nasıl takmış söyle ya ona garip garip ödev veriyor yani nasıl garip ya işte.
Şey ilk görüş de askka inanır mısın gibi sine bu gün de sen kal dedi kumru da niye dedi bende kalayım dedim öğretmene oda sen git dedi ben de anlamadım ki ay merak ettim şimdi ya acaba polise mi gitsek kardelen abla .
Ben okula bakacam sonra polise gidecem pelo tamam mı bende gelecem kardelen abla inşallah bir şey olmaz kumru ya hadi kızım tut ma beni tamam abla ay allahım sen koru benim kızımı ne oluyor böyle kin bu öğretmen de merhaba okul müdürü nerde ne oldu kardelen hanım bir şey mi var evet var benim kızım kayıp yeni bir öğretmen gelmiş kim o kumruya takmış kafayı nerde o nerde benim kızım sakin olun kardelen hanım iyimisiniz şu alın lütfen nerde benim kızım ay çırdıracam ya biri bana bir şey desin kim bu öğretmen nerden çıktı.
Neden kumru bana birşey demedi ki.
Pelo kızım gel ne olduğunu anlat bize şey müdürüm dediğim gibi kumruya takmış kafayı sürekli ona bakıyor du .Tamam sakin olun polis geliyor şimdi haber verdik ay allahım kızımı sen koru benim ondan başka kimsem yok .
Funda geldin mi geldim canım ne oldu sorma kızım kayıp o sapık olabilir kızımı kaçıra bilir ne yapacam ben funda tamam canım sakin ol sen kumru yu bulacaklar sagsaglim dönecek tamam kendini topla biraz .Polisler geldi gel tatlım merhabalar bize ne olduğunu anlatır mısınız pelo ben anlatayım okula yeni geldi edebiyat öğretmeniy miş peki kumru ile arasın da ne oldu ne olabilir benim kızım la onun arasında anlamadım.
Hanım efendi arasında ki diyalog a bakacaz iyi de kızımın onunla hiç bir ilişkisi olamaz dimi pelo evet polis abi olmaz kumru öyle bir kız değil zaten onun aşkla bilen hiç işi olmaz ki.
Neyse biz bi araştırma yapalım size dönecez kardelen hanım ne zaman ya kızıma bir şey yaparsa lütfen elinizi çabuk tutun memur bey tamam hanım efendi merak etmeyin tamam tatlım gel biz eve geçelim belki kumru eve gelir hadi ağlama artık ne yapacam ben funda ya bir şey olursa kızıma olmayacak sen böyle düşünme bulancak kumru hadi gel tamam gidelim belki döner gidelim canım.
Allahım kim bu kumru bana hiç bir şey demedi ki funda canım bellki kumru böyle bir şey olduğu nu nerden bilsin kız şimdi yapma artık ne ölür biraz dan haber gelir bak gör polisden tamam ben sana bir bitki çayı yapayım sakinleş tirir biraz seni hayır istemiyorum sakinleşmek funda ben şu kapıdan kızım girsin istiyorum artık.Kapı çalıyor kumru mu geldi funda ben bakarım sakin ol canım memur bey kızım dan bi haber mi var ne olur bir şey diyin bana ne olur sakin olun kardelen hanım bu mete isim li.
Kişi yi tanıyor musunuz neden kim ki şey eşiniz daha önceden bir ilşkisi varmış sanırım nasıl yani anlamadım benden önce mi galiba 17 yaşın da annesi ile evlenecek diye söyle miş sonra da sizin le bir evlik yaşamış ve kadın yani mete ye hamiley miş ne diyorsun unuz siz memur bey bu olanlar çok saçma size saçma gelebilir.
Ama mete can babasının intikamını almak için de yani kızınızı kaçırmış tır.
Allahım ne olur kızım dan ne istedi onun ne suçu var funda ne olacak şimdi peki hiç bir iz yokmu.Sanırım bir bağ evi varmış şimdi çocuklar oraya gidiyor lar biz size dönecez evde kalın hayır ben de gelecem bu sizin içinde kızınız için de tehlikeli olabilir kardelen hanım lütfen.
Hayır bende gelecem kızım elinde kim bilir nasıl korkmuş tur yavrum.
Tamam ama bizden habersiz bir şey yapmaya kalkmayın tamam gidelim lütfen funda sen git ister sen .Saçmala bende gelecem seni yanlız bırakamam hadi yürü taman gidelim.
Burası sanırım ben gidiyorum canım bu tehlikeli olur dedi polis lütfen bekleyelim olmaz kızım içerde funda .
Yapma kardelen sen gelme ..Orda bak canım kızım çok kormuş allahım ben giriyorum içeriye yapma elinde silah vardır kumruya zarar verebilir bekle ne yapıyorsunuz burada lütfen bizim işimize karışmayın araba da bekleyin hadikardelen gel canım.
Funda kızım tamam birazdan yanında olacak bekle canım ne az sık dişinine olur allahım aşalık şey bula bula kızımı bulmuş lanet olsun ona .Kardelen bak geliyor lar kumru kızım anne canım kızım annem gel yavrum benim çok korktum kızım iyimisin evet anne bir daha seni görmemeye cem sandım bitti yavrum hadi evimize gidelim canım ben burdan bi taksiye binerim siz gidin fundacım çok sağol.
Ne demek bak kızın yanında artık hadi üzül me artık görüşürüz tamam canım.
Gel yavrum bin arabaya iyisin dimi kızım hastaneye gidelim mi iyi değil sen ıyim anne yorgunum sadece kızım sana bir şey yapmadı dimi yok annem yapmadı ama çok korktum ben .Bende kızım canım benim sen iyisin ya.
Hadi gel anne yarın konuşalım mı ben bi duş alıp yatıp dinlenmek istiyorum tamam kızım sen dinlen açmısın yok anne canım istemiyor iyi geceler.
Sana da yavrum benim.Bu yaşda yaşadığım böyle bir şeye inana mıyordum hayatım boyunca erkek ler den nefret edecek dim sanırım 😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...