zorba

1.1K 20 0
                                    

Hey zülfü ağa ne oluyor ne bağırıyor sun senin ve aptal kızın yüzünden oğlum hapiste ne yapayım sen çıkdın ama oğlum hala hapiste .

O kızı vurdu bak sefer ağa ben elimden geleni yaptım ama tam öderecek ken kızımı polis geldi daha ne yapsa yadım

Hiç bir şeyi beceremedin artık benim yapacak bir şeyim yok sefer ağa öyle mi ozaman senin yapamadığını yarım bırak dıgın şeyi ben yaparım .

Sen ne diyorsun töre diyorum zülfü ağa bak sefer ağa kızımın cezasını vermek sana düşmez anladın mı ona bir şey yapmayacak sın .

Sen ne ara töre yi ve bu durumu unutmuş olabilir sini ama ben unutamadım anladın mı yeter sen bu köyün ağasıysan bende .

Öyleyim o yüzden kızıma yaklaşma .
Çık evimden sefer ağa gidiyorum bu iş burada bitmedi unutma .

Bey ne oluyor bunlar kızı vuracaklar yeter hep senin aptal kızın yüzünden oldu bütün bunlar kaçmasaydı böyle bu durum da olamaz dik .

Ama ne kadar kızı ma kız sam da .
Onun ölmesine izin veremem bey sen ciddi din evet hanım artık .

Çok hata yaptım sana da çok zulüm yaptım bey ne demek o hadi bi kahve yapasın tamam beyim .

Oh allahım sana şükürler olsun kızım canım ölmeyecek artık .

Diye sevinmişti annem
Hamza buyur ağam bak ne diyecem şu geçen gün polislerin yanın da olan çocuğu bi araştırın bakayım İzmir de .

Olabilir ler ve onu bana getirin ama zorba yok eyer gelmem derse işte ozaman zorla getirin .

Olur ağam hemen çıkalım mı yola evet peki agam kumru bacı da gelecek mi hayır o şimdilik kalsın orada sefer ağa onu burada görülür se olmaz.

**************İzmir *************

Kumru günaydın sana da nasıl rahat uyun mu evet sayende çok rahatım kuzey sağol ben çıkacam canım nereye  elifi alacam hastaneden   tamam bende yemekleri hazırlayım olur .

Fazla yorma kendini olur görüşürüz .
Ne oluyor sizde kimsiniz bırakın sesini çıkarma yürü kimsiniz dedim zülfü ağa seni bekliyor zorluk çıkarma.

Bırakın beni  yürü zülfü ağam .
Siz çıkın ağam çıkın dedim senin adın ne bakam siz ne zor basnız ya .

Dur hele bak kızımı kaçırdın sen bi insan zorla kızını istemediği insana verir mi ya ne yapsaydım haklısın ama sen buraları bilmezsin .

Oyüzden sana diyeceğim kızımı seviyor musun şey nasıl yani evet sana soru sordum onu senin yanında olduğunu biliyorum.

O yüzden her hal aynı evde nikahsız otur mayacaksın dimi yok efendim .
Diye cegim şu ben vazgeçtim hata yaptım ve onu affettim gerçekten mi.

Efendim çok sevindim kumru da çok sevinecek durum böyleki madem onu seviyor sun önce gelip  elimi öpeceksiniz ve bi vahim bir durum var karşı taraf kumru yu öldürmek .

Niyetin de o yüzden bi süre orada kalın ve ortalık biraz Durul sun sonra nikahınızı kıyarsınız anlaşıldımı evet efendim .

Öpeyim elinizi tamam kızım a iyi bak oğlum kızım iyimisin onu çok özledim çok iyi efendim merak etmeyin .

Hanım ağlama kuzey efendim .
Anne sini de kumrunun yanına götür sen ciddi misin bey evet neden .

Çok teşekkür ederim bey kızın yanında olman daha iyi aynen efendim onları merak etmeyin kuzey .
İki oğlum vardı şimdi üç oğlum oldu eyer senin de bi yanlı son olur sa .

Karşında beni bulur sun bilmem anladın mı çok iyi anladım efendim.
Hadi bakalım şimdi hamza sizi .

İzmire bıraksın  bey sen de geleydin olmaz yeri geldiği zaman kızın gelecek ve elimi öpecek hala inatçı sın bey aslında sende hata var yeter hadi git yoksa vazgeçecem .

Tamam gidelim efendim olur oğlum gidelim .

Bakalım kumru sizi görünce ne yapacak evet oğlum ay ne oldu elifi unutdum hastene den bu gün çıkacak tı tüh ya ben kumru yu arayım .

Söyleme oğlum sürpriz olsun yok efendim söylemem merak etmeyin siz alo kumru nerdesin sen kuzey kız kendisi geldi hastane den canım çok.

Acil bi durum vardı ne oldu bir şeymi oldu yoksa yok merak etme yoldayım zaten tamamı geliyorum konuşuruz tamam canım .

Ne olmuş kumru neredeymiş kuzey bilmiyorum ama bir şey olduğu kesin .

Kuzey canım nerdesin geldim tamam nasıl sın elif iyimde bir şey yok dimi .
Şey var aslında ne oldu yoksa bizimkiler yerimi mi buldu kuzey lütfen söyle tamam canım endişe etme.

Sana bi süprizim var süpriz mı .
Ne oluyor birden kapıda karşım da .

Ne olduğunu anlamadım ve anne demiştim.
 

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin