Ölüm gelince

228 7 0
                                    

Bu nasıl olur allahım biz ne yapacaz kumru nasıl doktor bey peki durumu kıratik öyle mi.

Efendim kuzey bey kendine geldi tamam geliyorum kuzey bey buraya bakın elimi takip edin lütfen tamam .

İyisiniz değilimi evet başım ve boynum ağrıyor biraz kumru ve ikra nasıl tamam siz biraz dinlenin kuzey bey hayır baba anne çocuğum  kumru nasıl söylese nenize bir şey oğlum şey .

Kalk mayın kuzey bey lütfen bırakın beni onların yanında olmam lazım .
Tamam sakin olun lütfen .

Oğlum kuzey şey nasıl diyeceğiz bilmem ama anne baba ne oldu elif söyle senize şey kuzey ben nasıl  diye miyecem kumru ya mı bir şey oldu.

Ya söylesenize  bize şey ikra ne oldu kızım malisef öldü ne diyor sunuz siz şaka mı bu hayır arabanın arkasından camdan fırlamış hayır bu olmaz yalan kumru nasıl oda yoğun bakım da hep benim yüzümden allah kahretsin .

Tamam sakin ol oğlum ne ne sakini ya kızım ölmüş kuzey iyi değil sin bırakın beni kızımı görecem .

Doktor bey dinlemiyor kuzey bey lütfen iyi gözükmüyor sunuz .

Doktor bey ben iyi ve ya kötü olsam ne fark edecek karım çocuğum gitmiş  ya kumru da uyanmaz sa .

Allahım ben ne yaparım ozaman oğlum sen barim güçlü ol olurmu nasıl baba hep benim yüzümden keşke siz de kalsaydı lar oğlum yapma lütfen böyle bir şey olmayacak tı .

Oğlum olan oldu taktir ilahi böyleymiş sen ne yapa bilir din ki.

Öyle söyleme baba ben dikkat etmem gerekir di.
Tamam yeter senin güçlü olman gerek kuzey bana bak kumru kendi ne geldiğinde sana ihtiyacı olacak anladın mı  uyandığında ben nasıl derim kızımız öldü diye anne baba .

Diyecez güçlü olacaz anla dınız mı .
Simay sen mi geldin abi canım ikra ölmüş çok üzüldüm abim kumru nasıl bilmiyorum .

Simay kızım hoşgeldin pek hoş gelmedik bak sana şu olanlara bakın ya inan mıyorum peki nasıl kumru
Onu göre bilirmiyiz hayır göstermiyorlar  yoğun bakımda ya demek öyle canım ya  .

Doktor bey bi dakika kumru yu görmem mümkün mü acaba hayır simay hanım yoğun bakımda şuan  .

Kendine gelmeden  onu görmeniz mümkün değil simay hanım anladım  bekleyip dua edecez bize kumru yu bağışla sın   inşallah canım sağol kızım .

Sabah oluyor siz eve geçin ister seniz biraz dinlenin biz burada yız nasıl olsa yok yavrum ben burada kalayım .

Doktor bey günaydın durum aynı size iyi bir haber vermek isterdim ama malisef üzgünüm kızınız bi süre bi sene veya bilmem uzun sürede makineye bağlı kalacak ne hayır bu olmaz kumru kızım allahım bu nasıl bi acı ki .

Kuzey abi iyimisin değilim şey kuzey bey bu gün ikra bebeğin cenaze sini alacak mısınız biz hallerderiz .
kumru canım benim kızım canım neden allahım sizi bul du hanım hadi topar lanalım doktor bey söyleyin şey diye cem Kumru yu eve çıkarmak istiyorum ben ce böylesi daha iyi kuzey bey başın da bi hemşire de olur daha iyi olur burada da dursa durum aynı değişen bir şey yok.

Anladım abi gel otur lütfen iyi değil sin iyim ben hadi ben şu cenaze işlerini hallerder gerilim .

kızım benim hala cım melek oldu canım benim elif kumru ne olacak bilmiyorum simay çok kötüyüm ben .

Aynen bende ne yapa caz biz dua ede cez ileşecek benim arkadaşım güçlü biri benim kalkacak elbette inşallah canım ya inşallah büyük bir yıkım oldu herkes için kolay değil malisef  kendine geldiği zaman ne olacak kızının kaybı onu daha çok derin den vuracak canım ya inşallah kendine gelsin de yine yaparlar genç onlar öyle ama daha ikraya doyamadık  biz çok zor çok evet abim geldi.

Abi ne yaptınız siz evi hazır latın bende cenaze işini halle dik .

Ne zaman kalkacak öğle namazın da ya canım benim melek oldu benim halam kıyamam ona yiyecek ekmeği bu kadar mış malisef.

Hadi çıkalım vakit geldi mi evet .
Abi güçlü ol tamam canım hadi .
Bakalım kızım canım benim affet beni ne olur benim yüzüm den öldün  .
Yapma oğlum böyle bırak da ağla yım.
Be annem kumru orada kızım öldü .

Benim için hayat nasıl olacak bilmiyorum artık kumru güçlü kızdır iyi olacak merak etme abi o burada kim davut ne işin var burada başın sağol sun ben gerçekten çok üzgünüm .

Simay başın sağol sun gidelim elif  tamam canım gidelim.
Bi de utanma dan benim le konuşuyor ya boşver canım benim takma deli işte gidelim abi iyi misin iyim hadi siz gidin ben sonra gele cem hayır abi sende bizimle gel lütfen kızlar hadi sen burada ne yapacaksın abi lütfen gidelim olmaz siz gidin dedim tamam siz gidin kızlar ben yanın dayım Tamam ozaman gidelim biz .

Kızım benim babam canım beni hiç affeder misin bilmem ama ben kendi mi hiç affetmeye cem canım kızım benim meleğim benim rahat uyu sen .
Sakın korkma annen seninle hep bende .

Kuzey nerede gelmedi ki orada kaldı .
Arkadaşı yanında ama gelirim dedi sanırım kızı ile son kez vedalaşıp öyle gelecek herhalde üzücü durum yarın bi kuran bilen okuyalım kızlar aynen inşallah kumru da bir an önce ayağa kalkar inşallah kızım geldi abim.

Yatmadınız mı siz seni bekledik abi yatın iyi gözükmüyor sun abi bence sende biraz yatsan artık yok siz yatın nereye kumru ya baka cam çok zor ya allahım yardım etsin hep kendini suçlu hisse diyor evet öyle .

Kumru aşkım bak ben geldim kızımızı orda öylece bıraktım canım sende gitme beni yanlız bırakma canım ama melek oldu ikra mız yok artık .

Beni affet aşkım seni çok seviyorum .
Ben ne olur iyileş bir an önce sana ihtiyacım var aşkım ne olur bi tepki ver oğlum iyi misin değilim baba çok zor biliyorum dayanması ama benim kızım gözünü açacak ama bi gün ama sonra yinede açacak tamam sen güçlü ol baba ben çok kötü yüm dayan oğlum kolay değil hepimiz sarsıl dık ama hayat devam ediyor bak sen yaşıyor sun neye  yarar ki baba karım burada bu durum da kızım toprak gın altında ben se elim kolum bağlı.

Hiç bir şey yapamıyor um hadi çıkalım oğlum gel yat biraz gel aşkım iyi geceler sana çıkalım oğlum .

Kızlar bi ılık süt hazırlayın içine bal atın yok istemiyorum yatacam ben tamam abim canım güçlü olacaz hepimiz senin ve kumrunun yanındayız merak etme sen .
Biliyorum canım hadi yat ve dinlen abi sen bizde yatalım yarın erken kalkıp kuran okunacak evet yatalım .

Hey sende kimsin şey bana yardım edin lütfen kumru aman allahım rüyamda sın ilk gün kü gibi ne olur allahım onu bana bağışla.........

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin