Kardelen nerede sin aşkım canım allah allah nerde bu kız .
Bu da ne böyle canım acil çıkmam gerekliydi öyle güzel uyuyor dun ki .
Uyandırmaya kıyamadım seni .Senin için mutfak da bi kahvaltı hazırladım akşam görüşürüz seni seviyorum sadece beni düşün çünkü sen benim sin aşkım gut bay öp seni.
Canım ya neler hazır lamış böyle .
En iyisi bi banyo sonra kahvaltısı ve iş güç derken kapı çaldı açtığım da olga .
Senin burada ne işin var aşk olsun beni böyle mi karşılıyor sun yokta .Kahvaltı lık bir şeyler getirdim eskisi gibi senin sevdiğin simit lerden aldım bak olga iyi düşün müş sün de benim kahvaltım hazır kim hazır lamış kim olacak kardelen .
Güzel masay mış eee kendi nerede .
İşi vardı çıktı dönecek akşam öyle mi .
Umut efendim ben seni hiç unutamadım ne yapıyor sun sen seni öp tüm sadece ne var bunda git buradan lütfen neden eski den sen de beni sever din .Bak kendin de diyor sun eski den di git lütfen kardelen den mi korkuyorum sun boşver gel eskileri tazeleyelim hem kardelen bizim eski sevgili olduğu muzu bilmiyor değil .
Olga lütfen tamam bir şey demem ben ama seni çok özledim lütfen hayır yapma lütfen sonra sen duşa gir ben bir çay hazır layım tamam ama sonra gidecek sin ok .Kaldelen kızım efendim işlerin bittiy se çıkabilir sin tamam hadi en iyisi ara yayım haber vereyim yada süpriz yapayım umut da .
Bir şeyler de alırım giderken .
Çıktın mı banyo dan evet ya iyi geldi gel çayın hazır sağol sonra git ama lütfen tamam ya ne kadar çok korkmuş sun sen bu kız dan .Onu gerçek ten seviyor musun evet hem de deli gibi ne oldu bana ya ne oldu hasta mısın yok ta bir den uykum geldi sanki allah allah gece uymadın mı .
Yo uydum ama neyse ya ben şurada biraz yatayım sende git lütfen tamam canım gideriz .
Ve benimle birlikte yatağa yatan olga bana tuzak kurmuş tu .
Ve eve gelen erken gelen kardelen neyle karşı karşıya geleceği ni bilmiyor du zavallı ben şunlardan da alayım umut sever teşekkür ler .Evet geldik bakalım aşkım nerdesin sin allah allah kahvaltı masası da burada duruyor nerde ki bu acaba yürüyüş e mi çıktı yukarı çıkmış tım .
Ve yerde bi kırmızı gecelik sonra ikisini yatak da gördüğüm an beynim den vururmuş gibi olmuş tum .Umut aşkım kardelen sen mi geldin sen bunu bana bize nasıl yaptın ben sana güven dim sevdim sadece benim sin sanıyordum ne kadar aptal mışım .
Diyerek oradan çıkmıştım .
Sakın arkamdan gelme kardelen ben nasıl ı
Oldu anlayamadım ben gözüm le gördüğü me inarım yazıklar olsun sana mahvettin herşeyi kardelen gitme dur bırak beni midemi bulandırıyorsun lanet olsun ikinize de .Kaldelen hayır ya bunu nasıl yapar dı bana ben güvenmiş tim ona Sevmiştim yalancı .
Olga git buradan herşey senin yüzünden bak canım o senin dengin değil zaten yeter defol git .
Gidiyorum tamam canım arar sın beni allah beni kahretsin ya hemen bir şey ler yapmam lazım asla beni affet mez di artık ben nasıl düştüm bu tuzağa ya .
Kale delen ah aşkım ya .
Bitti artık herşey ya .
Alo kaldelen ne oldu canım ben çok kötüyüm ne oldu ağlama lütfen umut u,yatak da eski sevgilisi ile yakaldım ne diyorsun sen nerdesin şimdi yoldayım yalan söyledi bana iyi de bu çocuk seni çok seviyor du .Yalanmış işte tamam canım gel de .
Bi konuşalım artık benim için umut öldü demiştim ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...