Umut oğlum hadi kalk kahvaltı hazır tamam anne .
Abla günaydın canım nasıl sın bakalım iyim abla ben karar aldım nedir kardelen e ,evlenme teklifi yapacam ne ama daha çok erken değil mi ,canım niye bekleyim ki abla.İyi de ya kabul etmez se bu gün yüzük alacam ben karar lıyım abla hadi bakalım .
Ne oldu ne konuşuyor sunuz bakalım umut kardelen e evlenme teklifi yapacak mış öyle mi çok sevindim .
Gerçekten sevindim mi anne niye kızım evlensinler bence anne iyi de kız kabul etmez se ya .Niye kardeşin den iyisini mi bulacak sanki sen et yavrum evet anne bu gün yüzük alıp sürpriz yapacam.
Hadi hayır lısı bakalım .
Neyse ben çıkıyorum anne tamam yavrum selam söyle anne neden ümit veriyor sun niye kızım sen istemez misin tabi ki de isterim ama yine hayal kırıklığı na uğrar sa ya .Deme öyle kızım ben ce oda seviyor kardeşi ni inşallah sizin dediğiniz .
Gibi dir annem neyse ben işe gidiyorum ikra efendim sen ne zaman evlenme yi düşünü yorsun.Hiç bir zaman deli git oradan demiş ti.
Annem bana.Alo kardelen buluşalım mı tabi ama benim biraz işlerim var daha sonra görüşürüz olmaz mı hayır çok önemli nedir önemli olan umut .
Lütfen kırma beni tamam geliyorum nereye konum atıyorum aşkım ok .
İyi de ondan ayılır mak isteğimi nasıl söyleyecek tim ki .Merhaba umut bey sizi bekliyor kardelen hanım değilimi evet nerede .
Yukarıda buyurun teşekkür ederim .
Yukarı çıktı dığım da masa da bir yüzük vardıAma bu nasıl olur ki benim kafam karışmıştı sonra bir müzik çalmaya başladı birden benim evlenir misin diye o an çok duygusallık yaşamış tım neden se .
Aşkım hoşgeldin diye elimi tutmuş tu .
Umut ne yaptın sen benimle evlenir misin aşkım şey ben çok şaşırdım umut hiç böyle bir şey beklemiyordu m inan bana lütfen hayır deme .Benim le dans edermisin umut ben ne aşkım lütfen bu anı bozma dur lütfen ne oldu kardelen yapamam ne neden ben seninle evlenemem neden umut .
Ben hazır değilim tamam aşkım hemen evlenmeyiz biz de nişan yaparız hayır istemiyorum diyerek orayı terk ettim ve umut öyle ce kala kalmıştı .
Ama onu ne kadar çok sevsem de yine de o manzara gözümün önünden şerit gibi geçiyor du sanki tekrar olacak gibi .
Yapamaz dım olmazdı affet beni ne olur umut diye mesaj attım ama bana geri dönüş yapmadı .
Çünkü onu öyle ce bırakıp çıkmıştım.
Lâle nerede sin ev deyim ne oldu sen umut ile buluşmaya cak miydin ki.
Evet gittim ve her yer de müzik benim le evlenir misin diye yüzük gül .
Ne oldu ya hayır diye onu bırakıp çıktım ne yaptın deli misin sen kızım niye böyle bir şey yaptın ki .Olmaz lale bizden olmaz iyi de niye .
Sen hala o olaya mı takıldın ah deli kız çocuk seni seviyorum demiş evlenme teklifi yapmış aptal .
Ne yaptı ya hiç bir şey öyle ce dondu kaldı keşke hayır demeseydin .
Be kızım yapamam neyse gel de konusu ruz, umut canım neyin var yok bir şey anne var bir şey anne lütfen üstüme gelmeyin artık ne oldu oğlum kabul etmedi ne etmedi mi .
Boş ver oğlum demek ki senin sevgini hakket me miş anne kim yatağın da birini görüp de evlen sin ki onunla .Kız haklı bana hiç bir zaman güvenmeyecek artık bitti .
Oğlum lütfen yanlız kalmak istiyorum.
Anne ben geldim ne oldu anne umut evlen me teklifi yapmış ama kabul etme miş böyle olacağı belliydi zaten anne ne bekliyor dunuz ki .Bilmiyorum kızım aklım durdu artık ama çok kötü durum day dı hiç, gitme yanın a yanlız kalmak istiyorum dedi tamam yarın konusu ruz hadi iyi geceler sana sana da canım babam ne zaman dönüyor muş hafta sonu tamam .
Ah umut ah bunları keşke hiç yaşamamış olsaydın be canım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...